Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt. Maar ook evenveel spelers die een herval hebben gehad. En dan is de betaalde prijs heel zuur. Profiel is inderdaad wel zeer gewild voor een bepaald type voetbal. Kan je natuurlijk veel met de lange bal werken of voorzetten droppen in de 16. Dat klopt. Toekomst zal het uitwijzenHeeft wel een heel specifiek profiel die gewild is. Het kan het wel waar zijn. Toch veel voetballers die met gescheurde kruisbanden succesvolle carrière hebben gehad denk ik toch?

doorverkoopwaarde van Cuypers is nulHebben Vanzeir of Dierckx dat niet voorgehad?
Nuja, ik volg Sportinggboy hier wel in. Voor dat bedrag neem je een enorm risico en had je bijvoorbeeld evengoed Cuypers kunnen halen.
Hebben Vanzeir of Dierckx dat niet voorgehad?
Nuja, ik volg Sportinggboy hier wel in. Voor dat bedrag neem je een enorm risico en had je bijvoorbeeld evengoed Cuypers kunnen halen.
Wel geen cadeau voor Leko om zoveel nieuwe spelers te moeten inpassen.Allez binnen een paar weken 40mil van ManU en die is ook ribbedebie. Van sleur zal er het komend seizoen alleszins weinig sprake zijn in de spelersgroep. Hopelijk komt er wat goed volk binnen of Sommer zal zijn werk hebben.
Ik haalde Cuypers aan omdat die zeer recent voor minder geld een transfer heeft gemaakt. Kies gerust een ander voorbeeld.Vanzeir één keer en ook bij Genk. Ook die is hersteld en heeft daarna boven niveau gepresteerd bij Union.
En Cuypers? Dat is een compleet ander type dan ons voetbal nodig heeft. En dat gecombineerd met dat die nu echt niet naar hier gaat komen tegen een loon dat zwaar minder is dan wat die in Chicago had of nu in Monterrey gaat krijgen, maakt dat echt niets voor een ploeg in België. Monterrey betaalde "maar" 7.5 miljoen, maar die zijn loon ligt tegen de 3 miljoen aan. Er is maar één club in België die zoiets kan betalen.
Ik haalde Cuypers aan omdat die zeer recent voor minder geld een transfer heeft gemaakt. Kies gerust een ander voorbeeld.