Transferthread 2026 - 2027 (Binnenland)

Volgens Tavolieri gewoon 40M in schijven.
Volgens Sporza dan weer niet.

Nu, dat in schijven betalen heb ik al paar keer gehoord dat dat gangbaar is voor boekhoudingsgedoe.

Volgens Italiaanse bronnen zou Dorunsinmi rond zijn. Stevig wel... 10 miljoen + bonussen en 20% op doorverkoop. Als dit niet lukt, kan dat wel eens heel pijnlijk worden voor ons. Maar ja, we krijgen wel wat centen binnen. En met Saibari en mogelijk Godts is deze transfer al meer dan de helft betaald door spelers die hier geen minuut in de A-kern hebben gespeeld.
Dat is inderdaad wel een heel hoog bedrag

Wel wild dat die nu na zo’n seizoen verkocht wordt aan hetzelfde bedrag als het bod van Sunderland (?) vorige zomer.
In het bericht van sporza staat Crystal Palace. Als je daar dan op zoekt, dan ging het om 30 à 32 miljoen blijkbaar.

Dan hebben ze nu toch een stukje meer gekregen + nog een seizoen langer geniet gehad van zijn prestaties.

Goede deal voor Club, lijkt me. 40 miljoen is een mooie prijs.

In het bericht van sporza staat Crystal Palace. Als je daar dan op zoekt, dan ging het om 30 à 32 miljoen blijkbaar.

Dan hebben ze nu toch een stukje meer gekregen + nog een seizoen langer geniet gehad van zijn prestaties.

Ook gewoon dankbaar zijn dat hij nog een seizoen wou blijven en niet moeilijk deed vorig jaar, we hebben er een titel en opnieuw fantastische CL reeks aan overgehouden. Topkerel.

Ik denk dat Club niet veel met wint om nog te liggen discussiëren over 5M meer (ref. Jashari vorig jaar), denk dat het belangrijk is aan huidige en toekomstige spelers te tonen dat er goede afspraken kunnen gemaakt worden.

Het is toch een fantastisch bedrag ook.

Tiens, in Het Nieuwsblad stond er 40 miljoen. Tenzij ik nu echt heel mis ben

Ook gewoon dankbaar zijn dat hij nog een seizoen wou blijven en niet moeilijk deed vorig jaar, we hebben er een titel en opnieuw fantastische CL reeks aan overgehouden. Topkerel.

Ik denk dat Club niet veel met wint om nog te liggen discussiëren over 5M meer (ref. Jashari vorig jaar), denk dat het belangrijk is aan huidige en toekomstige spelers te tonen dat er goede afspraken kunnen gemaakt worden.

Het is toch een fantastisch bedrag ook.
Klopt inderdaad ook wel.

Spelers gaan dan ook rapper geneigd zijn om naar Club te komen wetende dat ze bij goede prestaties weldegelijk weg mogen zonder veel boe of ba mits correct gemaakte afspraken, uiteraard.

Ik denk dat niemand erbij wint als men Levy-gewijs (Spurs) constant enorm hoge bedragen vraagt en daar amper tot geen water bij de wijn wil doen.

Tzolis is op dat gebied denk ik ook echt gewoon een heel nuchtere en sympathieke gast. Gaf zelfs openlijk aan dat hij, kijkende naar een Vanaken en Mechele, zelfs een carrière tot het einde bij Club zag zitten. Weinige buitenlandse jonge spelers met zijn potentieel die zoiets zouden zeggen.

Terug
Bovenaan