Transferthread 2026 - 2027 (Binnenland)

Amai, das wel heeeeel vroeg. 😀
Je kan toch niet vrolijk worden van wat er nu aan het gebeuren is? 23 juli speel je Europees en het enige wat er gebeurd is , zijn spelers die vertrekken. 2 Fransmannen komen omdat onze TD Fransman is veronderstel ik. Voor het overige het grote niets. Het was al schandalig dat er geen T1 was bij de start van de voorbereiding. En na al die weken is er 0 aanvallende versterking bijgekomen. Alleen maar vertrekkers. Met welke ploeg moet je nu die voorrondes gaan aanvatten? Als jij daar vrolijk van wordt, is dat goed voor u. Ik wordt hier helemaal niet warm van.

Je kan toch niet vrolijk worden van wat er nu aan het gebeuren is? 23 juli speel je Europees en het enige wat er gebeurd is , zijn spelers die vertrekken. 2 Fransmannen komen omdat onze TD Fransman is veronderstel ik. Voor het overige het grote niets. Het was al schandalig dat er geen T1 was bij de start van de voorbereiding. En na al die weken is er 0 aanvallende versterking bijgekomen. Alleen maar vertrekkers. Met welke ploeg moet je nu die voorrondes gaan aanvatten? Als jij daar vrolijk van wordt, is dat goed voor u. Ik wordt hier helemaal niet warm van.
Zeg ik dat ergens?

Maar ik trek mijn eerste conclusies in september. ;)

Over de trainer, die stond hier op de tweede dag van de voorbereiding. :laugh: Schandalig zeg …

Ik ga zeker niet beweren dat alles goed zal komen. Maar onnozel om in week 3 van de voorbereiding te gaan doen alsof alles al verloren is.

Laatst bewerkt:
Met Ambros staat er trouwens een eerste aanvallende versterking op de planning.

Stijlrijke speler op het eerste zicht. Hopelijk kan hij zich snel inwerken.

3 transfers terwijl de transfermarkt nog half op zijn gat ligt door het wk is geen schande imo. Of het 3 goeie zijn gaan we pas binnen een paar maanden weten.

Ik wordt..

Hij gaat starten met Bertaccini, Sikan, Cvetkovic en Stroeyckens hè..
Huerta op een flank
Llanssana (jeuj) en Saliba opt middenveld

Allè hij zal morgen want we hebben niks anders

Nu nog n rechtsback 😅 de enige positie die vorig jaar 3 dubbel bezet was

Ik wordt..

Hij gaat starten met Bertaccini, Sikan, Cvetkovic en Stroeyckens hè..
Huerta op een flank
Llanssana (jeuj) en Saliba opt middenveld

Allè hij zal morgen want we hebben niks anders

Nu nog n rechtsback 😅 de enige positie die vorig jaar 3 dubbel bezet was
Huerta en Saliba hebben nog vakantie. Die gaan pas (te) laat aansluiten. Er is ook sprake dat Huerta in Mexico gaat blijven voor een transfer.

Dat begrijp ik. Ik heb hetzelfde gevoel bij ons. Ik denk zelf niet dat ik een tv abo ga nemen dit seizoen bij Proximus
Ik zou ook gewoon rechtstreeks bij Dazn blijven na de prijszetting van Proximus te zien. Gaven 5 Euro korting voor het missen van de DAZN kanalen en nu ze er terug zijn lappen ze er 10 euro bij. Gangsterpraktijken.

Ik zou ook gewoon rechtstreeks bij Dazn blijven na de prijszetting van Proximus te zien. Gaven 5 Euro korting voor het missen van de DAZN kanalen en nu ze er terug zijn lappen ze er 10 euro bij. Gangsterpraktijken.
Ik heb nooit Dazn gehad :lol: nu is de prijs bij beide toch hetzelfde? Ik had van de week gezien. Beide kosten 24,99 per maand als je nu intekent, alleen heb je bij Proximus ook nog de champions League extra. Dus beste deal is dan toch via Proximus, krijg je meer. Bij Telenet gaat het ook die prijs worden, is onderdeel van de afspraken tussen Dazn en de operatoren dat de prijszetting gelijk moeten liggen. Het is Dazn dat deze “gangsterpraktijken” zelf voed, anders was er geen deal.

Je moet ook even logisch nadenken. Als Dazn toegeeft aan Telenet en Proximus om onder hun prijs te gaan, zijn al hun eigen abonnees morgen weg

Laatst bewerkt:
Ik blijf gewoon bij Proximus, aangezien mijn vrouw nog altijd graag reguliere tv kijkt. Geen enkel nut om te veranderen voor dezelfde prijs.

Lijkt mij vrij obvious dat Telenet/Proximus voor het DAZN pakket niet onder hun marktprijs mogen gaan.

Ik ben vooral blij dat door Telenet en Proximus streams en IPTV weer beter gaat gaan.

Ondertussen blijkt dat hetgeen ik hoger zeg ivm Van Rumst mogelijk toch wat overdreven werd door mijn bron.

Andere geruchten zijn dat de gesprekken met een T1 in de finale fase zouden zitten en we ons transferrecord gaan breken met onze spits. Deze laatste zou ook quasi rond zijn. Benieuwd.

Ik ben vooral blij dat door Telenet en Proximus streams en IPTV weer beter gaat gaan.

Ondertussen blijkt dat hetgeen ik hoger zeg ivm Van Rumst mogelijk toch wat overdreven werd door mijn bron.

Andere geruchten zijn dat de gesprekken met een T1 in de finale fase zouden zitten en we ons transferrecord gaan breken met onze spits. Deze laatste zou ook quasi rond zijn. Benieuwd.
Tja het is niet omdat je veel betaalt aan een speler, dat het een goede is.

Terug
Bovenaan