Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag wat meer zijn imo. Zijn marktwaarde is reeds 40m.
Nu ja, we zijn ook verbloemd door sommige bedragen in de PL zelf. Indien Tzolis al reeds bij pakweg Nottingham Forest zou spelen, dan had die wel het dubbele opgebracht.![]()
Die blessure kost hem wellicht zijn transfer naar Wolfsburg, jammer voor alle partijen.En Sardella maanden eruit, ook geopereerd![]()
Klopt. Ligt dan tussen de 41 en 42 miljoen zeker. Lijkt me correctPond he, dus dat is 41 miljoen euro.
En ook rechtstreeks naar topclubs, ook wel opvallend. Duidelijk gevolg van een goede CL campagne
Die aanvallende mid zou dan nog eens 4-6 miljoen moeten kosten.. Krijgt ge toch niet uitgelegd?Met de profielen die er nu al zijn gekomen en de potentieel 3de transfer ( 1 goal in de Poolse competitie) + rekening houden met de vertrekkers zou top 6 al een mirakel zijn.
23 juli Europese opdracht, met wat voor ploegDat is meteen eruit en dat draag je ook weer de rest van het seizoen mee.
Die marktwaardes op Transfermarkt moogt ge ook met een korrel zout nemen. Los van het feit dat die ook stijgen als er grote interesse is in een speler. Dat betekent dan niet automatisch dat ge nog meer kunt vragen, eerder dat dat bedrag opschuift richting zijn uiteindelijke transfersom. Was bij ons met Banzuzi ook zo, na alle interesse uit Duitsland en Engeland schoot die in juni opeens naar 10M.Mag wat meer zijn imo. Zijn marktwaarde is reeds 40m.
Nu ja, we zijn ook verbloemd door sommige bedragen in de PL zelf. Indien Tzolis al reeds bij pakweg Nottingham Forest zou spelen, dan had die wel het dubbele opgebracht.![]()

Daar moet toch iets mis zijn met bestuur / sportieve staf. Ik hoor dat De Conde zich te veel moeit met wie moet spelen. Maar geen idee of dat waar is. Komt van iemand die steward is in Genk.Van Rumst wordt dus toch niet T1. Die bolt het per direct af.
Geen idee wat er gaande is in Genk...
Daar moet toch iets mis zijn met bestuur / sportieve staf. Ik hoor dat De Conde zich te veel moeit met wie moet spelen. Maar geen idee of dat waar is. Komt van iemand die steward is in Genk.
Dus eigenlijk staat de RvB en ceo en TD niet op dezelfde lijn. Das inderdaad om miserie vragen. Zelfde problemen bij Anderlecht. Daar behaal je geen successen meeDat is een broodje aap dat mensen alrijd verkondigen als het ff slecht gaat. Bullshit.
Maar ik zeg al langer dat daar vanalles aan de hand is. Nu zouden dus blijkbaar De Conde en Croonen Van Rumst als T1 gewild hebben maar botsten ze op een nee van ons RvB. Resultaat: Van Rumst weg.
En daar zit al jaren ons probleem.
Dat begrijp ik. Ik heb hetzelfde gevoel bij ons. Ik denk zelf niet dat ik een tv abo ga nemen dit seizoen bij ProximusEerlijk? Kheb het al opgegeven voor dit seizoen....
Amai, das wel heeeeel vroeg.Dat begrijp ik. Ik heb hetzelfde gevoel bij ons. Ik denk zelf niet dat ik een tv abo ga nemen dit seizoen bij Proximus