Als supporter snap ik het 100%, begrijp me niet verkeerd. De sport is mooi. Alles errond daarentegen..Ik heb gewoon even uit emotie gereageerd. Mij boeit het eigenlijk niet meer. Ik ken de voetbalwereld ondertussen met ouder worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als supporter snap ik het 100%, begrijp me niet verkeerd. De sport is mooi. Alles errond daarentegen..Ik heb gewoon even uit emotie gereageerd. Mij boeit het eigenlijk niet meer. Ik ken de voetbalwereld ondertussen met ouder worden.
Absoluut. Ik ga mij er ook niet meer aan opjagen. Het enige wat ik klote vind is dat er een hele staf naar zijn goesting gevormd is en hij vertrekt.Als supporter snap ik het 100%, begrijp me niet verkeerd. De sport is mooi. Alles errond daarentegen..
Apart, ik had een andere club bij hem voorgesteld. Zijn profiel kan overal aan de bak maar Duitsland is wel een goede leerschool natuurlijk.De Cat naar Hoffenheim zal er komen; bedrag zal tussen de 20 en 25 miljoen liggen:
Volgens onze informatie biedt Hoffenheim op dit moment een vast bedrag van 20 miljoen euro voor De Cat, exclusief bonussen. Anderlecht probeert de prijs op te drijven en wil een vast bedrag van 25 miljoen euro en een percentage op een eventuele doorverkoop.
De kloof tussen vraag en aanbod moet nog worden gedicht. Een akkoord is er op dit moment nog niet, maar de verwachting is dat het er snel zal komen.
De Cat tekent zijn contract bij Hoffenheim ten vroegste op 19 juli, de dag van zijn achttiende verjaardag. © Photo News
De overeenkomst zal ten vroegste op 19 juli officieel worden ondertekend. Die dag viert De Cat zijn 18de verjaardag en vervalt de beperking op de contractduur die van toepassing is op minderjarige voetballers. Vóór de 18de verjaardag kan slechts een contract voor drie seizoenen worden ondertekend.
Gewoon een hele goeie keuze volgens mij. Ideale tussenstap en zekerheid op genoeg minuten.Apart, ik had een andere club bij hem voorgesteld. Zijn profiel kan overal aan de bak maar Duitsland is wel een goede leerschool natuurlijk.
Dit. Is niet goed genoeg om er direct bij een grotere ploeg te staan, dan krijg je toestanden zoals Vermeeren.Gewoon een hele goeie keuze volgens mij. Ideale tussenstap en zekerheid op genoeg minuten.

Kaba naar een of andere woestijnclub, en ze hebben er zelfs nog een transfersom voor losgehengeld. Good business!
Akimoto waarschijnlijk terug naar Japan, da's wel een groter verlies. Maar zoals gisteren al gezegd is zijn vervanger gelukkig op komst want op dit moment geen echte linksachter meer in de kern..
EDIT: @Général Zantas Shoutout naar Csepregi, die zijn inkomend werk is niet altijd even goed maar uitgaand doet hij wel fantastische dingen bij momenten.![]()
En Sardella maanden eruit, ook geopereerd![]()
Anderlecht en Hoffenheim hebben akkoord over Nathan De Cat, Duitsers betalen meer dan 20 miljoen euro voor middenvelder
Hoffenheim en <a href="https://www.hln.be/anderlecht/" target="_blank">Anderlecht</a> zijn er helemaal uit over de transfer van Nathan De Cat. De Duitsers betalen 20 miljoen euro, plus 4 miljoen euro aan bonussen, aan paars-wit. De Brusselaars hebben ook een doorverkooppercentage. De Cat komt...www.hln.be
Lijkt me een goede deal, zeker met ook het doorverkooppercentage erbij.

Anderlecht is toch bizarre transfers aan het doen, ik ben benieuwd wat het gaat worden dit seizoen. Ik hoop gewoon dat we weer naar een deftige top-6 gaan in de competitie, gaat goed zijn voor iedereen.En Sardella maanden eruit, ook geopereerd![]()
Met de profielen die er nu al zijn gekomen en de potentieel 3de transfer ( 1 goal in de Poolse competitie) + rekening houden met de vertrekkers zou top 6 al een mirakel zijn.Anderlecht is toch bizarre transfers aan het doen, ik ben benieuwd wat het gaat worden dit seizoen. Ik hoop gewoon dat we weer naar een deftige top-6 gaan in de competitie, gaat goed zijn voor iedereen.
Dat is meteen eruit en dat draag je ook weer de rest van het seizoen mee.Op het einde van de transferperiode doe je de beste koopjes zijn HVH altijdMet de profielen die er nu al zijn gekomen en de potentieel 3de transfer ( 1 goal in de Poolse competitie) + rekening houden met de vertrekkers zou top 6 al een mirakel zijn.
23 juli Europese opdracht, met wat voor ploegDat is meteen eruit en dat draag je ook weer de rest van het seizoen mee.

Lijkt me correct qua prijsIn Engelse media wordt gezegd dat Tzolis naar Arsenal gaat voor 35 miljoen pond
Lijkt me ook als het klopt natuurlijk.Lijkt me correct qua prijs