Transferthread 2026 - 2027 (Binnenland)

Ik begrijp de insteek wel, maar het houdt risico’s in. Financieel gaat dat de duurste uit je kern worden. Als die dan plots blessures begint te krijgen( wat op 38 jaar wel kan gebeuren) moet je in het seizoen misschien al ineens de jeugd voor de leeuwen gooien. Voor Jackers toch ook het teken om te vertrekken
het alternatief is dan een minder goeie keeper die minder oud is?

Veronderstel van wel, Sels, Yann, Ryan.
Wel keepers met veel ervaring.
Klopt wel met de aanpak van Club in de laatste jaren -> jonge gasten opkweken en voor vele miljoenen winst doorverkopen maar wel flankeren met enkele anciens met veel ervaring die ook de kleedkamer kunnen managen.

Nu Mignolet weg is, en aangezien Mechele en Vanaken niet echt leiderstypes zijn is er wel echt zo iemand met uitstraling en aanzien nodig waar die snotneuzen naar gaan luisteren.

Lijkt mij gewoon ideaal. Nog 1-2 seizoenen een ervaren doelman, en dan Argus die kan overnemen. Zodat ze niet hetzelfde voorhebben zoals met Lammens.

Van Ryan krijg ik het nu toch echt niet warm (chance, want 't is al warm genoeg). Heeft inderdaad ervaring, maar qua niveau toch niet het kaliber van Mignolet of een Sommer. Die is sowieso ook een gok, want ook al 37. En Ryan die het huis kent ... hoh, dat is intussen al meer dan 10 jaar geleden hé. Kent enkel Mechele nog uit die periode.

Yann Sommer en Matthew Ryan ... Ik word van beide namen niet eens warm. De ene kan bijna met pensioen en de andere (met alle respect voor zijn eerdere periode) heeft quasi elk jaar een andere club. Nee, doe maar niet.

Ga dan voor Matz Sels als je een ervaren doelman wil.

Laatst bewerkt:
Sels vind ik toch ook veruit de beste optie, van die drie namen. Hoog niveau, ervaring, en met zijn 34 jaar toch meer kans dat je er nog een paar jaar profijt aan gaat hebben dan bij Sommer.

Terug
Bovenaan