Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van den Heuvel op weg naar OHL normaal.

Vraagt onze Punino ook 2.5k per tweet?Fabrizio Punino in the house
Werd die dan zó slecht betaald bij Union dat hij liever naar Gent gaat?Burgess op weg naar Gent? WTH
M'enfin, dan dachten we dat we van die vent vanaf waren, gaat hij ons irriteren tijdens de Slag om VlaanderenBurgess op weg naar Gent? WTH

Tis nu toch ook niet dat Gent zo gekend is als grote verloners?Werd die dan zó slecht betaald bij Union dat hij liever naar Gent gaat?
Los Kampioen!Burgess op weg naar Gent? WTH
Werd die dan zó slecht betaald bij Union dat hij liever naar Gent gaat?
Maar waarom dan niet gewoon bij Union een nieuw contract tekenen? Allee, ik vermoed dat hij als kapitein daar wel kon blijven, of moest hij vertrekken?Denk ik ook niet, heeft serieus wat bonussen bij elkaar verzameld vermoed ik. Maar zal niet uit Brussel willen verhuizen zeker? Dunno
Eens ik wat meer volgens heb op mijn tweeterVraagt onze Punino ook 2.5k per tweet?

Gaat Leysen weg dan, of is dat de bedoeling? Of is Dani als 2e keeper?Van Den Heuvel nu ook officieel, contract tot 2029.
Vooral VDH en Burgess zijn een combo van vetzakkerij.Amaai, Burgess, Samoise, Van der heyden, Dean,... in 1 ploeg. Stevig![]()