Transferthread 2026 - 2027 (Binnenland)

Zou nochtans wel een aanwinst zijn als hij zijn niveau van Union terug zou vinden. En zoveel centrale middenvelders heb je toch niet als mogelijks Saliba en De Cat vertrekken. Want als je het moet doen met Hatenboer, Ashimeru en Llansana
Ik denk dat Club daar naar gaat kijken om Onyedika te vervangen.

Ik denk dat Club daar naar gaat kijken om Onyedika te vervangen.

Echt goeie ervaringen heeft Club nu ook weer niet met spelers van Union. Toch vooral gebleken dat die uitblinken in het systeem van Union omwille van hun specifieke sterktes, maar dat Club meer veelzijdig getalenteerde spelers wil.

Als je geen onbetwiste sterkhouder bent bij een degradant in L1, heb je overigens niks te zoeken bij de Belgische kampioen die 2e ronde in de CL ambieert.

Echt goeie ervaringen heeft Club nu ook weer niet met spelers van Union. Toch vooral gebleken dat die uitblinken in het systeem van Union omwille van hun specifieke sterktes, maar dat Club meer veelzijdig getalenteerde spelers wil.

Als je geen onbetwiste sterkhouder bent bij een degradant in L1, heb je overigens niks te zoeken bij de Belgische kampioen die 2e ronde in de CL ambieert.
Heeft een redelijk doodnormaal seizoen gedraaid als defensieve mid. Dan zal je niet snel uitblinken natuurlijk, zeker bij een ploeg in verval. Maar goed, ik heb hem dit seizoen enkel Europees zien spelen. Geen idee wat zijn doordeweekse bijdrage was.

Gezien hij Belg is, een internationale cap heeft en ook van de provincie is zou ik het toch niet onbestaande achten. Dit is een typische transfer voor Bart.

Ik ga hier waarschijnlijk veel mensen hun dag maken: Burgess vertrekt bij Union.

Had ik niet zien aankomen eerlijk gezegd. Was ervan overtuigd dat die zou verlengen

Vraag me af waarom.
Ok er slopen foutjes in zijn spel, maar was nog altijd meer dan degelijk. Union te gierig? Aanbod van een andere club? Who knows.

Vraag me af waarom.
Ok er slopen foutjes in zijn spel, maar was nog altijd meer dan degelijk. Union te gierig? Aanbod van een andere club? Who knows.
De Engelse rots in de branding en de Brusselse bekerwinnaar kwamen niet tot een overeenkomst om zijn aflopende contract te verlengen.

Jammer, eikel op het veld maar kan daar, zelfs al tegenstander van genieten. Van zo'n Proto die wat irritant deed in zijn goal idem :biglaugh:

Zijn van die mannen die daar op kicken om het beste in zichzelf naar boven te halen.

Jammer, eikel op het veld maar kan daar, zelfs al tegenstander van genieten. Van zo'n Proto die wat irritant deed in zijn goal idem :biglaugh:

Zijn van die mannen die daar op kicken om het beste in zichzelf naar boven te halen.
Eikel op het veld is 1 zaak, maar maakte toch ook geregeld smerige fouten

Ik ga hier waarschijnlijk veel mensen hun dag maken: Burgess vertrekt bij Union.

Had ik niet zien aankomen eerlijk gezegd. Was ervan overtuigd dat die zou verlengen
Eigenlijk een type speler waar ik van hou; ne klootzak achteraan maar stond altijd pal en een leider.
Ik zou tekenen voor zo een type speler bij Chelsea en Svzw eigenlijk :D

Zo'n type Undav die voor onze spionkop kwam uitdagen, kan ik ook wel van genieten :laugh: zulke figuren kruiden het voetbal toch.

Terug
Bovenaan