Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
't is op zijn minst een huurling met wedstrijdminuten in de benen dus is direct inzetbaar. En met alle miljoenen die Ghyssens al geïnvesteerd heeft denk ik niet dat die accepteert dat PO1 gemist wordt dit jaar.
Investeringen in het stadion bedoel je dan?

Want volgens transfermarkt is het dan wel een duiveltil qua transfers, het is niet dat ze er veel geld aan uitgeven om de ploeg sterker te maken. (al maken vele kleine missers ook veel geld natuurlijk)

Investeringen in het stadion bedoel je dan?

Want volgens transfermarkt is het dan wel een duiveltil qua transfers, het is niet dat ze er veel geld aan uitgeven om de ploeg sterker te maken. (al maken vele kleine missers ook veel geld natuurlijk)
spelerslonen vooral -> Lukaku, Rafa, Mbo, De Laet, Haroun, ... die spelen voor allesbehalve een hongerloon lijkt me

spelerslonen vooral -> Lukaku, Rafa, Mbo, De Laet, Haroun, ... die spelen voor allesbehalve een hongerloon lijkt me
Ah ok, dat zie ik eerder als een lopende kost. Geld dat weg is en dat op langere termijn geen waarde kan creëren buiten sportieve prestaties. Was even verwarrend voor mij, maar inderdaad. Men zal daar moeten presteren om dat uitgavenpatroon op lange termijn te kunnen verantwoorden.

Als je ziet wat Anderlecht aan penalties mist de laatste 8 à 9 jaar, dan is het alvast waardevol dat hij ze wel binnen shot (op eentje na).
Dat wel, maar uiteindelijk scoort hij nog altijd niet veel vanuit het veldspel en bevestigt dat zijn statistieken uit het verleden gewoon. En dat was mijn enige punt. :p

Dat wel, maar uiteindelijk scoort hij nog altijd niet veel vanuit het veldspel en bevestigt dat zijn statistieken uit het verleden gewoon. En dat was mijn enige punt. :p
Heel dat Anderlecht scoort amper uit veldspel e. Als ge ze geen penalty cadeau doet geraakt ge al ver als ploeg.

Heel dat Anderlecht scoort amper uit veldspel e. Als ge ze geen penalty cadeau doet geraakt ge al ver als ploeg.
Cadeau of niet, als de scheidsrechter en de VAR een zuivere penalty niet geeft zoals afgelopen vrijdag, dan wordt het nog erg spannend, dat zeker!

Ofja, Jackers keepte ook sterk. 2 ballen op het doelhout. Dat zal ook niet elke week gebeuren.

Gano, die heeft ver bij de helft van de JPL gezeten zeker?

Ondertussen is Dennis naar Köln effectief bevestigd. Kweet ni, lijkt mij een transfer om zichzelf daar hopelijk deze seizoenshelft nog in de kijker te spelen van een Duitse subtopper. Maar goed, als het echt op was bij Club... Je speelt dan wel tegen betere ploegen. Misschien komt hij terug met een betere mentaliteit.

Laatst bewerkt:
En die is toch niks waard?
Bij WB heeft die een paar matchen wat goals gescoord en zo is die plots gewild geraakt. Elke WB supporter die ik ken begreep er niks van dat Genk die kwam halen want daar zit niks in...

En die is toch niks waard?
Bij WB heeft die een paar matchen wat goals gescoord en zo is die plots gewild geraakt. Elke WB supporter die ik ken begreep er niks van dat Genk die kwam halen want daar zit niks in...
ik vind het ook een drama transfer maar we zullen moeten hopen op het beste zeker :(

Ondertussen is Dennis naar Köln effectief bevestigd. Kweet ni, lijkt mij een transfer om zichzelf daar hopelijk deze seizoenshelft nog in de kijker te spelen van een Duitse subtopper. Maar goed, als het echt op was bij Club... Je speelt dan wel tegen betere ploegen. Misschien komt hij terug met een betere mentaliteit.
Proper gedaan van Mannaert: we krijgen 1,2 mil en hij krijgt de kans om zich te tonen in een sterke competitie terwijl hij bij ons zijn basisplaats kwijt was. (y)

Inderdaad, moest hij toch plots ontploffen geraak je hem kwijt voor een betere prijs dan nu. En anders is hij mss terug gemotiveerd om zicht in te zetten bij Club.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan