Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar spaar dan toch je geld en ga voor de echte versterkingen? Dit lijkt meer op gokken... vooral omdat hun kern al zo groot is, in de breedte hebben ze toch niks meer nodigZe hebben bij Anderlecht gewoon niet veel keus. De centen zijn écht op dus er zijn geen spelers die ze kunnen halen die een garantie zijn.
Is een uitleenbeurt ehMaar spaar dan toch je geld en ga voor de echte versterkingen? Dit lijkt meer op gokken... vooral omdat hun kern al zo groot is, in de breedte hebben ze toch niks meer nodig
Kompany had gewoon zijn ploeg moeten laten staan ipv te plooien na die kaart. Eupen kwam er totaal niet aan te pas en volgens mij had dat met die kaart niet veel verschil gehad.Is toch gewoon omdat ze bij Anderlecht dringend nood hebben aan iemand die een goal kan maken. Het voetbal daar is tegenwoordig bij momenten echt wel ok, tegen Eupen beginnen ze ook uitstekend maar op het moment dat Lawrence rood krijgt, hebben ze al een pak kansen laten liggen. Brugge zou op dat moment gewoon kurkdroog 2-0 voor staan.
- Hoeveel winst ga je maken op Dost, Mignolet, etc? Een transfer kan ook op andere manieren renderen natuurlijk.Ik vraag me wel af wat de visie/strategie achter deze transfer is?
- is niet meer van de jongste, dus winst ga je er niet op maken
- je blokkeert Dimata en/of Collasin
- zijn vorige uitleenbeurt was geen succes, dus 't is niet alsof je hem direct kan zetten met garantie op goals
Dimata en Collasin krijgen toch ook gewoon geen kans meer? Dimata zelfs geen minuut meer.- Hoeveel winst ga je maken op Dost, Mignolet, etc? Een transfer kan ook op andere manieren renderen natuurlijk.
- Dimata zit al geruime tijd bij anderlecht, wat heeft hij al laten zien ondertussen? Daar gaat het niet meer van komen hoor.
- Zijn vorige uitleenbeurt misschien niet, maar hij heeft in de jpl wel telkens 12, 16 en 15 goals gemaakt.
Moest hij naar eender welke andere ploeg gaan zou je die vraagtekens daar niet bij zetten, zelfs niet moest hij terug naar Brugge gaan.
Uitleenbeurt met aankoopoptie. Niets mis mee dus en wel een noodzaak aan scorend vermogen bij ons.
Dimata heeft kansen genoeg gehad om iets te tonen natuurlijk. Wat ga je doen, hem in de plaats van Nmecha zetten? Die kansen moet je natuurlijk ook afdwingen op training. Er is meestal wel een reden waarom die niet opgesteld worden hoor.Dimata en Collasin krijgen toch ook gewoon geen kans meer? Dimata zelfs geen minuut meer.
Diaby gaat toch ook niet in plaats van Nmecha spelen?Dimata heeft kansen genoeg gehad om iets te tonen natuurlijk. Wat ga je doen, hem in de plaats van Nmecha zetten? Die kansen moet je natuurlijk ook afdwingen op training. Er is meestal wel een reden waarom die niet opgesteld worden hoor.
't Is niet dat Nmecha de grote killer is he. Laat Dimata en Collasin eens invallen.Dimata heeft kansen genoeg gehad om iets te tonen natuurlijk. Wat ga je doen, hem in de plaats van Nmecha zetten? Die kansen moet je natuurlijk ook afdwingen op training. Er is meestal wel een reden waarom die niet opgesteld worden hoor.
Het verhaal Dimata is al even gedaan hoor.Ik vraag me wel af wat de visie/strategie achter deze transfer is?
- is niet meer van de jongste, dus winst ga je er niet op maken
- je blokkeert Dimata en/of Collasin
- zijn vorige uitleenbeurt was geen succes, dus 't is niet alsof je hem direct kan zetten met garantie op goals
Bij de beloften van DuitslandNmecha kan ook op de flank spelen dacht ik?
speelt hij steeds op de flank.Als hij zin heeft wel. Zal onder Kompany wel lukken denk ikBij de beloften van Duitslandspeelt hij steeds op de flank.
Is Diaby volgens jullie een speler die grote delen van de match druk kan zetten?
Denk eerder dat laatste.Ik zie het toch ook niet echt eigenlijk, want dit is geen vervanging van Tau ofzo hé, daar is ie echt niet creatief genoeg voor lijkt me.
Op de flank was die bij ons ook archislecht alvast.
Dus ofwel zonder Nmecha en met Diaby, maar dan hou je volgens mij vooraan geen bal meer vast.
Ofwel met beide, maar dan zal Diaby toch eerder een zwervende spits er rond moeten zijn.