Trampoline ingraven - Firma met allin service?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vega
  • Startdatum Startdatum
Hier ook zelf al 2x manueel de put gegraven voor zo nen ronde van berg van 3.8m. Zou er ook geen geld voor overhebben ondanks dat het een intesief jobke was.

Hoe kan in ingegravene nu gevaarlijker zijn dan 1 die 1.2m hoger staat (waarbij de ingegravenen in het gras zal staan en die bovengrondse op verharding staat. Die net is ook maar een vals gevoel van veiligheid imo.

Hier ook zelf al 2x manueel de put gegraven voor zo nen ronde van berg van 3.8m. Zou er ook geen geld voor overhebben ondanks dat het een intesief jobke was.

Hoe kan in ingegravene nu gevaarlijker zijn dan 1 die 1.2m hoger staat (waarbij de ingegravenen in het gras zal staan en die bovengrondse op verharding staat. Die net is ook maar een vals gevoel van veiligheid imo.
Dat net vangt u effectief. Als je op een ingegraven springt, en je komt er naast uit, mag je al geluk hebben dat je geen gebroken enkels/armen/... hebt.

Onze trampoline staat gewoon op 't gras. Ik mag als volwassene los tegen dat net springen, dat vangt mij op. Een degelijke trampoline welteverstaan.

In de 2 jaar dat ze er bij ons staat heb ik wel echt nog nooit een plas gehad daaronder. Als je met leemgrond zit, is dat misschien een ander verhaal maar dat is zeker niet de standaard.

Ik zou dat niet doen.. Als het serieus geregend heeft zit ge met ne plas onder u tramploine en is ze onbruikbaar :)
In de 2 jaar dat ze er bij ons staat heb ik wel echt nog nooit een plas gehad daaronder. Als je met leemgrond zit, is dat misschien een ander verhaal maar dat is zeker niet de standaard.
Zelfs met leem moet ge het al stevig doen voordat ge een plas hebt gok ik. En als het zo stevig regent zit ge meestal niet buiten.

Vorig huis was leem denk ik (Mechelen), nooit een plas gezien.

Zelfs met leem moet ge het al stevig doen voordat ge een plas hebt gok ik. En als het zo stevig regent zit ge meestal niet buiten.

Hier ook eentje op leem, geen druppel te zien onder de trampoline en er ligt zelfs een industriële worteldoek onder.

Dat net vangt u effectief. Als je op een ingegraven springt, en je komt er naast uit, mag je al geluk hebben dat je geen gebroken enkels/armen/... hebt.

Tgoh ja, ist niet van de trampoline is het wel van hunne fiets of uit de schommel. Kinderen vinden legio mogelijkheden om zich te bezeren hoor. Neefje van me heeft ooit een schedelbreuk gehad door van zijne stoel te vallen :unsure:

Wat her ingraven betreft, zwaar labeur maar al bij te doen. De afgegraven grond vormde een groter probleem. Dat is nu mijn grasheuvel geworden:lol:

Mijn ervaring was in een vakantiehuisje in de Ardennen. Daar was dus wel een plas maar misschien was de grond daar op die verzadigd met water.

Mijn ervaring was in een vakantiehuisje in de Ardennen. Daar was dus wel een plas maar misschien was de grond daar op die verzadigd met water.

Het kan weldegelijk hoor, collega van me woont in een nieuwe verkavelingwijk boven op klei grond en die had een zwembad na één van de stormen vorig jaar.

Maar als je nog nooit problemen gehad hebt met overvloedig water in de tuin is de kans klein dat het zal vollopen.

Tgoh ja, ist niet van de trampoline is het wel van hunne fiets of uit de schommel. Kinderen vinden legio mogelijkheden om zich te bezeren hoor. Neefje van me heeft ooit een schedelbreuk gehad door van zijne stoel te vallen :unsure:
Vraag eens aan een spoedarts waarom ze het in de communieperiode zo druk hebben:
- veel feesten met springkastelen
- veel kinderen die een trampoline krijgen en daar in het begin héél wild mee omgaan of slecht geinstalleerd / zonder net

Ik zou het alvast niet kopen/installeren zonder net. Ziet er lelijker uit, maar véél veiliger. En de reden waarom veel mensen het ingraven is omdat ze denken dan geen net nodig te hebben, hé. Terwijl het vallen vanop trampoline die op een hoogte staat slechts een deel van het probleem is. 't is niet dat je niet vanzelf bij trampolinespringen omhoog gaat ;)

Is inderdaad een van de voornaamste redenen van breuken bij kinderen in het ziekenhuis.

Er bestaat een subreddit in de aard van: 'What is something very dangerous that most people don't realize'.
Een trampoline kwam daar toch veel naar boven, met bijhorende verhalen.

Een overstrekt been is blijkbaar ook geen pretje voor een kind.

Terug
Bovenaan