Racing PC PS5 PS4 XBOX Trackmania

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
tm.png


release: 1 juli 2020
genre: racing
dev: Nadeo

/!\ free-to-play

Trackmania Nations reboot.

Race, create and compete in this remake of the legendary Trackmania Nations.

Play in an online multiplayer environment or solo against ghosts of players. Improve steadily thanks to innovative gameplay features, regionalized rankings and medals to collect, so you can race your way to the top.

Face new challenges with a new season every three months and a wide variety of community tracks displayed in the "Track of the Day" selection. There are also community campaigns in the hourly renewed arcade channel.

With the powerful Trackmania creation and sharing tools, you can create tracks using innovative gameplay blocks. You can also imagine game modes, paint 2D skins and edit replays.

 
Ik kan normaal nog 3 mensen uitnodigen voor de beta als je ubi-vriend :oink: wordt met mij.

Hey,
Ik zou graag een code willen :)
Via Ubisoft kan ik blijkbaar niet registeren voor de test.

TM vroeger (Nations & Forever) heel veel gespeeld, zelfs nog ESL op gedaan.

Mijn Ubi nickname is 'tich84'

EDIT: nu toch geregistered.
 
Hey,
Ik zou graag een code willen :)
Via Ubisoft kan ik blijkbaar niet registeren voor de test.

TM vroeger (Nations & Forever) heel veel gespeeld, zelfs nog ESL op gedaan.

Mijn Ubi nickname is 'tich84'

EDIT: nu toch geregistered.
Heb u een invite gestuurd voor ubi-friend. Als je die accepteert kan ik je inviten voor de beta. Dan moet je normaal een mail krijgen van ubi met een code.
 
De beta vond ik een teleurstelling. Op betere graphics na, 5 stappen terug tov TM Turbo…

Ik kijk er wel weer naar uit om hier weer uren aan 1 track verslijten om toch maar een betere tijd te rijden dan de anderen hier 😋
 
Een uurtje gespeeld ik heb dat spel niet heel veel gespeeld ( de vorige ) maar vroeger leek het toch meer om loops en echt veel snelheid te gaan dat mis ik voorlopig.
 
Gisteren de eerste keer gespeeld en toch aangenaam verrast met de ranked mode. Dikke fun 🙂 . Tijdens de beta werkte die niet deftig dus had het toen niet kunnen uitproberen.

Nog volk hier die speelt? Aangezien ik van PS naar Xbox ben overgeschakeld is mijn vriendenlijst nog leeg 😛
 
Ik heb het eens geprobeerd, maar de gratis versie is me toch wat beperkt. En ik vind het dan weer niet de moeite om er geld tegenaan te smijten.
 
Ik heb het eens geprobeerd, maar de gratis versie is me toch wat beperkt. En ik vind het dan weer niet de moeite om er geld tegenaan te smijten.
De meerwaarde van een abonnement zie ik ook niet. Daarvoor is het spel te mager in vergelijking met de vorige versies.

Maar ik zie het mij wel elk seizoen opzetten om een paar weken de campaign en ranked te spelen.
 
Iemand een idee hoe je deftig over ijs kan rijden? Ik heb al wat gezocht op Youtube, maar ik word er allesbehalve wijzer van.
 
Iemand een idee hoe je deftig over ijs kan rijden? Ik heb al wat gezocht op Youtube, maar ik word er allesbehalve wijzer van.
Scarzor Ice Training room ingame is wel een goede om het te leren. De GPS geeft uitleg wat je moet doen. De ice wiggle map kan je negeren want dat hebben ze gepatched.

Voor video's vond ik die van jnic wel goed:
 
Terug
Bovenaan