Top Gun: Maverick

Top gun ( Imax )

Heeft iemand em al gezien in de Imax ?
Het is de enigste film waar ik in feite eens in ben geïnteresseerd omdat hij niet steunt op groteske CGI bull.

Ook het dichtste van gevoel dat ik ooit zal komen om met een straaljager te vliegen 😀
 
Laatst bewerkt:
Hehe whatever
Ik heb ooit in Luzern eens een Imax vd grand caynon kunnen pakken en dat was toch wel een unieke ervaring.
Let me know als er al ervaringen zijn met deze film in Imax.
 
Ik ga em in de Pathé in Eindhoven in 4DX zien. Is er een voordeel voor IMAX tov 4DX ?
 
Is de IMAX in Antwerpen niet hetzelfde?
Die in Brussel is als een IMAX zaal gebouwd, in Antwerpen is dat gewoon een grote zaal waar ze nadien IMAX op geplakt hebben. Even groot scherm als die andere 2 zalen met hun laser ultra met de stoelen veel te veraf.
 
Die in Brussel is als een IMAX zaal gebouwd, in Antwerpen is dat gewoon een grote zaal waar ze nadien IMAX op geplakt hebben. Even groot scherm als die andere 2 zalen met hun laser ultra met de stoelen veel te veraf.
Inderdaad. Daar moet Top gun echt wel af zijn. Bij Dune was ik al van mijn sokken geblazen (en Dunkirk mag daar gerust ook nog is draaien)
 
In de "gewone" cinema gezien maar dit lijkt me een zeer sterke film voor IMAX.

Nog maar een paar films in IMAX gezien (Dunkirk, Avengers: Endgame) en dit zou een zeer mooie aanvulling zijn daarbij.

En idd, IMAX Brussel is the way to go, echt indrukwekkend.
 
Imax antwerpen al regelmatig gedaan, wou voor Dune naar BXL maar er niet geraakt.
Volgende week toch naar Brussel voor Topgun. Lijkt me nog wel een verschil te zijn tussen imax A / B
 
Juist gezien, het was de moeite .
Een liefdesbrief naar de iconische jaren 80.

De eerste 3 minuten alleen al zijn prachtig.

Tom Cruise blijft er jong uitzien.
Ik vraag me echt af hoe natuurlijk dat is?
Bijna 60 met het gezicht van enen midden 40.
 
Forumkonijn heeft Top Gun: Maverick bijgewerkt met een nieuwe update:

Filmreview: Top Gun: Maverick


Lees meer over deze update...
 
Terug
Bovenaan