Top 5 consoles

Ik neem gewoon diegene waar ik het meeste mee gespeeld heb.

1. NES
2. Gameboy
3. Switch
4. PS4
5. Atari 2600
 
Nu al PS5? C'mon now.

1. PSX
2. N64
3. 360
4. Gamecube(laatste goede Nintendo console)
5. PS4
 
Nu al PS5? C'mon now.

1. PSX
2. N64
3. 360
4. Gamecube(laatste goede Nintendo console)
5. PS4
Gaat toch over de console zelf? De PS5 is voor mij nu al miles better dan de PS4 alleen al omdat die een pak stiller is en alles veel sneller laadt.
 
Ik denk eerder het complete pakket nee? Dus van launchgames, tot controller, best games, latelife support etc etc
 
ps5 in uw favoriete consoles zetten is wel belachelijk
snes
n64
ps1
dreamcast
xbox one

switch als extra
ik heb sinds kort een retroid pocket 2 (retro handheld) en deze is toch een van mijn favoriete van de moment
 
De Atari Lynx heb ik nog niet zien passeren :)
Zelf gene gehad maar mijn neef wel en telkens ik op bezoek ging was ik er wel eens op aan het gamen.
Toestel is van dezelfde periode ongeveer van de Game Boy maar had wel een kleurenscherm tov de GB.
Ah ik wist niet dat die hier in België ook verkocht werden. Nog nooit gezien trouwens.
 
Gaat toch over de console zelf? De PS5 is voor mij nu al miles better dan de PS4 alleen al omdat die een pak stiller is en alles veel sneller laadt.
dus als daar nu constant slechte games op uitkomen dan is hij toch nog beter dan de 4? gewoon omdat m stiller is en sneller laadt. ok
 
dus als daar nu constant slechte games op uitkomen dan is hij toch nog beter dan de 4? gewoon omdat m stiller is en sneller laadt. ok
Ja want wat ben je met een console die je amper nog wilt opzetten omdat je hoofdpijn krijgt van het lawaai dat hij maakt. Ik keek er tegen op om een game te spelen enkel en alleen omdat hij blies zoals een stofzuiger.
Daarbij, 't is niet dat er geen goede games voor gaan uitkomen hé.
 
Ik denk eerder het complete pakket nee? Dus van launchgames, tot controller, best games, latelife support etc etc
Toch bizar dat er hier mensen de ps5 in hun top vijf zetten, console valt of staat met zijn games. De launch games waren nu ook niet het van het tenzij je een heel grote fan bent van demon souls.
 
Je kan PS4 games op de PS5 spelen en in dit opzicht speelt hij ze beter dan op de PS5. Dit plus het feit dat hij stiller en sneller is dan de PS4 hoort die in MIJN lijstje.
Maar 't is goed, ik zal hem schrappen 🙄
 
Terug
Bovenaan