Shooter PC PS4 XBOX Tom Clancy's The Division 2

Division 2 is raar op dat vlak. Op sommige uitdagingen, zoals bounties en invaded, zal de co-op tellen (ik denk zelfs dat de stronghold-missies gelocked blijven als er iemand in uw groep zit die eerst nog een andere missie moet voltooien) en in andere zaken zoals main mission moet ge alles zelf nog eens solo of als host doen.
't is al een beetje vaag, want ondertussen is het toch alweer een tijdje geleden dat ik dat spel nog gespeeld heb.
Wij zitten idd vooral bij de Strongholds met dat probleem.
De main missies doen we meestal samen in iemand zijn wereld maar als de host dan aan zijn strongholds kan beginnen moet je alle main missies nog eens bij iedere speler opnieuw doen. Zo een stom systeem eigenlijk. Maar ja... blijft wel een leuk spel om met vrienden samen te spelen :)
Ben eens benieuwd wanneer we meer te weten gaan komen van de volgende TD.
 
Weet er iemand een goeie website waar ik in het algemeen hulp en uitleg kan vinden over TD 2. Heb nog steeds wat problemen om een aantal dingen serieus te snappen 😂. Zoals de exotics en andere mechanics int spel.
 
Even een oude Topic eens wat leven inblazen ?
Ik ben sinds deze week weer met TD2 begonnen samen met een kameraad van mij en we zijn de NY dlc voorbij en nu lvl 5 SHD.
Er komt even veel nieuwe info op ons af maar dat komt wel goed :) .
Nu was mijn vraag wel of de wapen en gear eigenlijk nog kunnen lvl'en ? Ik vermoed van niet want het blijft op lvl 40 staan.
Ik begrijp wel dat via die Keener Watch met die SHD points de stats beïnvloed van gear en wapens maar ik vind precies dat ik nu constant dezelfde wapens high end krijg en dat ik dus constant met de-constructen en verkopen en dat ik voor de rest met al die loot niets meer ben.
Klopt dat of zie ik dat verkeerd ?
 
Even een oude Topic eens wat leven inblazen ?
Ik ben sinds deze week weer met TD2 begonnen samen met een kameraad van mij en we zijn de NY dlc voorbij en nu lvl 5 SHD.
Er komt even veel nieuwe info op ons af maar dat komt wel goed :) .
Nu was mijn vraag wel of de wapen en gear eigenlijk nog kunnen lvl'en ? Ik vermoed van niet want het blijft op lvl 40 staan.
Ik begrijp wel dat via die Keener Watch met die SHD points de stats beïnvloed van gear en wapens maar ik vind precies dat ik nu constant dezelfde wapens high end krijg en dat ik dus constant met de-constructen en verkopen en dat ik voor de rest met al die loot niets meer ben.
Klopt dat of zie ik dat verkeerd ?

Klopt. Niet meer lvlen ; looten voor max rolls.
 
Ben er ook terug is aan begonnen (the summit bijna op verdiep 100) en is toch wel grafisch en qua gameplay 1 van de goeikes vind ik. Vind het wel wat overweldigend wat je allemaal kan doen maar toch :)
 
Hier nog mensen die the division 2 spelen?
Ik heb de 1 zeer graag gespeeld aangezien ik die volledig co-op met iemand kon uitspelen.
De 2 jammer genoeg nooit gespeeld omdat hier geen interesse in was van men vrienden. Is deze de moeite om alleen te spelen of zijn er hier gegadigden om mee co-op te spelen?
 
Hier nog mensen die the division 2 spelen?
Ik heb de 1 zeer graag gespeeld aangezien ik die volledig co-op met iemand kon uitspelen.
De 2 jammer genoeg nooit gespeeld omdat hier geen interesse in was van men vrienden. Is deze de moeite om alleen te spelen of zijn er hier gegadigden om mee co-op te spelen?
De main story is perfect alleen te spelen.
 
Terug
Bovenaan