Tiny Tina's Wonderlands

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Tiny Tina's Wonderlands

Eerst de toppers van dit jaar uitspelen voor ik hieraan begin. Mij kennende en mijn vorige borderlands 3 verslaving gaat bij deze nie anders zijn.
 
Hoeft toch niet? Ik heb ook geen enkele BL3 DLC gespeeld (ook al heb ik de season pass :unsure:)
 
Nee hoeft idd niet maar bedoel maar dat ik beter eerst eens de BL3 dlc's zou spelen vooraleer ik een nieuwe BL achtige game aankoop. heb trouwens ook de Season pass want had mij de super deluxe editie aangeschaft
 
Ik ken dat, ik heb dat met Horizon. Ik wil de nieuwe niet spelen omdat ik dan eerst nog de eerste moet herspelen omdat ik halverwege gestopt was. Maar bij deze game scheelt het wel dat het een standalone is vind ik.
 
Nee hoeft idd niet maar bedoel maar dat ik beter eerst eens de BL3 dlc's zou spelen vooraleer ik een nieuwe BL achtige game aankoop. heb trouwens ook de Season pass want had mij de super deluxe editie aangeschaft
Gewoon opstarten, ben met de dlc´s onlangs ook begonnen. Die van Moxie had ik al gespeeld. Ben nu psychokrieg fustercluck aan´t spelen. Funny stuf. Nu ligt het wel weer stil voor cyberpunk en GT7
Ik ken dat, ik heb dat met Horizon. Ik wil de nieuwe niet spelen omdat ik dan eerst nog de eerste moet herspelen omdat ik halverwege gestopt was. Maar bij deze game scheelt het wel dat het een standalone is vind ik.
Ook Horizon moet ge gewoon es heroppakken makker, ik was er ook in stilgevallen. Tijdens een lockdown had ik het eens opgestoken en in 1 ruk helemaal completed. Maar kweet het, nu ist de moment ni 🙃
 
Ook Horizon moet ge gewoon es heroppakken makker, ik was er ook in stilgevallen. Tijdens een lockdown had ik het eens opgestoken en in 1 ruk helemaal completed. Maar kweet het, nu ist de moment ni 🙃
Misschien ooit wel eens. Ik weet dat het een goede game is maar toen op de moment het uit was was ik het snel beu. Heb dit ook ooit gehad met TLOU en die heb ik een aantal jaar later opnieuw gespeeld en ten volle van genoten!
Maar ja inderdaad, momenteel is het de moment niet 😋. Vrijdag GT7, ik wil ook nog elke week de seasonals van FH5 nog doen en Cyberpunk staat ook nog te wachten. Ik ben nog wel even zoet zo 🤪
 
Ben zelf ook nog aan het twijfelen. Na tegenvallende Borderlands 3 heb ik het gevoel dat dit gewoon meer van hetzelfde is.
 
De typische gfx en gunplay van borderlands maar met een magic & fantasy twist. Tina als lead is geslaagd en de humor is ook weer aanwezig.
Ik kom van borderlands 3 (platinum) en alle dlc op 100% dus had ook wat schrik van meer van hetzelfde maar dit is toch iets anders van opzet.
Een gedurfde verandering/vernieuwing maar voorlopig amuseer ik mij wel.
 
Terug
Bovenaan