Party/Festival Ticketswap

DwightSchrute

Well-known member
Iemand ervaringen met de notificaties op ticketswap ?
Ik ben nu al een maand geabonneerd op de melding voor Rock Werchter tickets op zondag. Ik krijg zo'n vijftal meldingen per dag en hoe snel ik ook klik, telkens ben ik te laat en is er al iemand aan het afrekenen. Dit kan om 7u 's morgens zijn of om 2u 's nachts.

Volgens mij komen die notificaties niet meteen toe, wat is dan de beste manier om toch aan tickets te raken ?

Grts
 
Iemand ervaringen met de notificaties op ticketswap ?
Ik ben nu al een maand geabonneerd op de melding voor Rock Werchter tickets op zondag. Ik krijg zo'n vijftal meldingen per dag en hoe snel ik ook klik, telkens ben ik te laat en is er al iemand aan het afrekenen. Dit kan om 7u 's morgens zijn of om 2u 's nachts.

Volgens mij komen die notificaties niet meteen toe, wat is dan de beste manier om toch aan tickets te raken ?

Grts
Dit zo hard. Heb ook voor Werchter me aangemeld en hoewel ik heel veel meldingen krijg, als ik erop klik is het gewoon verkocht.
Frustrerend... Idem op elk mogelijk tijdsstip.

Heb er wel eens 2 tickets op verkocht, kreeg m'n geld 2 dagen later geziej
 
Dit zo hard. Heb ook voor Werchter me aangemeld en hoewel ik heel veel meldingen krijg, als ik erop klik is het gewoon verkocht.
Frustrerend... Idem op elk mogelijk tijdsstip.

Heb er wel eens 2 tickets op verkocht, kreeg m'n geld 2 dagen later geziej
Refreshen zal de enige oplossing zijn vrees ik maar daar heb ik nu ook niet het geduld voor :sop:
 
De vroege vogel vangt de worm 🪱.

Maar zoals @Kid_C al aanhaalde, op de dag zelf komen er meestal nog het meeste tickets vrij. Het is dan uiteraard bij dingen als Werchter, wat al 2 jaar uitverkocht is, geluk hebben.
 
Iemand ervaringen met de notificaties op ticketswap ?
Ik ben nu al een maand geabonneerd op de melding voor Rock Werchter tickets op zondag. Ik krijg zo'n vijftal meldingen per dag en hoe snel ik ook klik, telkens ben ik te laat en is er al iemand aan het afrekenen. Dit kan om 7u 's morgens zijn of om 2u 's nachts.

Volgens mij komen die notificaties niet meteen toe, wat is dan de beste manier om toch aan tickets te raken ?

Grts
In het verleden altijd al kunnen kopen wat ik wou. Mijn truc is om de vergrendeling van mijn gsm uit te zetten en hem niet in slaapmodus te laten gaan. Gsm naast jou leggen als je aan het werken bent/tv/gamen.. en dan direct klikken en kopen. Als er meerdere tickets verkocht worden = toch kiezen voor 1 en direct in winkelmand want de keuze maken is tijd verliezen.

Good luck
 
Ik had in de week tickets verkocht van iets. Een minuut later kreeg ik een mail binnen dat ze verkocht waren. Ik had geen tijd om ze te posten op de facebookpagina van het event. Ik begreep het ook niet, of is er een soort autobuy die werkt van zodra er tickets worden opgezet voor een bepaalde prijs?
 
Ik had in de week tickets verkocht van iets. Een minuut later kreeg ik een mail binnen dat ze verkocht waren. Ik had geen tijd om ze te posten op de facebookpagina van het event. Ik begreep het ook niet, of is er een soort autobuy die werkt van zodra er tickets worden opgezet voor een bepaalde prijs?
Die push meldingen worden tegelijk uitgestuurd, maar er kan inderdaad wel wat delay opzitten.
Heb ook zo eens een ticket kunnen kopen, maar je moet dus al op je smartphone zitten en binnen de seconde reageren.
Als je eerst nog op uw smartphone moet ontgrendelen, dan mag je het vergeten…
 
Ik had in de week tickets verkocht van iets. Een minuut later kreeg ik een mail binnen dat ze verkocht waren. Ik had geen tijd om ze te posten op de facebookpagina van het event. Ik begreep het ook niet, of is er een soort autobuy die werkt van zodra er tickets worden opgezet voor een bepaalde prijs?

Jouw post integreert mij, business gewijs…
Wat zou voor hen het voordeel kunnen zijn om met bots te werken?

Stel ik verkoop een ticket aan jou op TicketSwap tegen de maximale prijs.
We betalen beide commissie aan TicketSwap.

Stel ik verkoop een ticket aan een bot op Ticketswap tegen de maximale prijs.
Later koop jij het over van die bot.
We betalen beide commissie aan TicketSwap, dus zelfde winst voor hen.

Enig model dat ik zie is dat ik het aan een lage prijs te koop zet en dat hun bot het dan tegen een hogere prijs zou doorverkopen, maar dat lijkt mij nogal vergezocht?
 
Jouw post integreert mij, business gewijs…
Wat zou voor hen het voordeel kunnen zijn om met bots te werken?

Stel ik verkoop een ticket aan jou op TicketSwap tegen de maximale prijs.
We betalen beide commissie aan TicketSwap.

Stel ik verkoop een ticket aan een bot op Ticketswap tegen de maximale prijs.
Later koop jij het over van die bot.
We betalen beide commissie aan TicketSwap, dus zelfde winst voor hen.

Enig model dat ik zie is dat ik het aan een lage prijs te koop zet en dat hun bot het dan tegen een hogere prijs zou doorverkopen, maar dat lijkt mij nogal vergezocht?
Inderdaad, je doet verlies als je iets wil verkopen via ticketswap (tenzij je aan lagere prijs gekocht hebt).
 
Terug
Bovenaan