TICKETS ZIJN WEG!! 2 of 4 tickets voor cd-voorstelling van Urbanus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
24/11/2022 12:00
D

Deleted member 37

Guest
Algemene informatie/specificaties
Urbanus
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
Ikzelf en collega hebben allebei 2 tickets gewonnen voor de cd-voorstelling van Urbanus op donderdag 24 november in de Owla te Brugge.

Door gebrek aan kameraadschap en verre afstand mag ik deze kaarten hier weggeven.

Dus als er iemand zin heeft om gratis naar Urbanus zijn cd-voorstelling te gaan, let me know….

Laatst bewerkt door een moderator:
Even gewacht op reactie van vader die fan is, en wou ze uiteraard maar claimen indien hij zeker was. Zou het wel apprecieren. Voor mij ook ideal om naar de owla eens te gaan.

Wel, ik kan ze wel allevier gebruiken, maar ik wil iemand anders ook de kans geven. Reserveer er zeker twee voor mij, en mocht er voor begin volgende week geen interesse meer zijn, neem ik ze ook wel (als het goed is voor je).

Wel, ik kan ze wel allevier gebruiken, maar ik wil iemand anders ook de kans geven. Reserveer er zeker twee voor mij, en mocht er voor begin volgende week geen interesse meer zijn, neem ik we ook wel (als het goed is voor je).
Goh er zijn genoeg mensen die dit al bekeken hebben en als ge ze alle 4 kunt gebruiken zijn ze gewoon alle 4 voor u 👍🏻.

Ik stuur u straks nog pm 👍🏻

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan