Threads organisch laten ontstaan

Carrion

Well-known member
Crowdfunder FE
Indien dit gedaan werd voor forumtests mag dit genegeerd worden :)

Maar zou het niet aangenamer zijn als nieuwe topics organisch ontstaan. Nu maken de mods zeer veel topics aan die overeen komen met het vorige forum, maar doordat al die topics tegelijk gemaakt worden verdwijnen ze wat op de achtergrond omdat er op die moment geen behoefte is aan die discussie. En ik vind het een beetje vreemd om een subforum in te gaan om daar continu dezelfde 2 avatars te zien van de mods die topics geopend hebben.
 
Ja klopt, de eerste topics werden aangemaakt om niet op een leeg forum te komen en nu is het aan jullie om op hoog tempo te posten en nieuwe topics aan te maken.
 
Ik heb nog steeds goeie hoop dat er nooit iemand meer komt zagen over dat er ook geen quota voor vuilnisvrouwen zijn 😬
 
Indien dit gedaan werd voor forumtests mag dit genegeerd worden :)

Maar zou het niet aangenamer zijn als nieuwe topics organisch ontstaan. Nu maken de mods zeer veel topics aan die overeen komen met het vorige forum, maar doordat al die topics tegelijk gemaakt worden verdwijnen ze wat op de achtergrond omdat er op die moment geen behoefte is aan die discussie. En ik vind het een beetje vreemd om een subforum in te gaan om daar continu dezelfde 2 avatars te zien van de mods die topics geopend hebben.

Ik weet niet precies over welk subforum je het hebt. Maar zoals StanTem zegt, deels al test, deels om geen leeg forum te hebben. Ik sta er zeker voor open om dat te herbekijken in bijvoorbeeld P&A, maar in Games heeft het een heel ander nut.

Het is trouwens ook de bedoeling dat de eerste reactie in zo'n post in de algemene fora meteen samengevoegd wordt met de openingspost. Dan krijg je ineens ook meer verschillende avatars.
 
Terug
Bovenaan