Thermisch ondergoed

Dat hier nu nog niemand het merinowollen ondergoed van den Decathlon heeft genoemd .. vreemd.
Normaal blijf ik weg van alles uit die winkel, maar als er iets is waar ge echt goed gerief krijgt voor het geld, dan is het wel hun merino thermisch ondergoed. De leggings en shirts met lange mouwen dus.
Kheb er al van icebreacker gehad, goed maar wel dubbel zo duur, veel fragieler (al bevatten hun huidige meer synthetisch materiaal om het toch wat steviger te maken) en super.natural, maar om een of andere reden ben ik nog steeds het meest content van Decathlon thermisch ondergoed. EN getest bij -20 en kouder en boven de 5000m, niet enkel op een koude Vlaamse januaridag fzo.

Blijf wel wel van hun merino boxers, die heb ik ook eens willen testen, maar da's zen geld niet waard en die hebben van de meest mottige rekkers die ik al ervaren heb.
Hun merino bufkes zijn dan wel weer top voor die enkele euro's. Dat even terzijde.
Is dat dan de Forclaz reeks?

Deze denk ik?

Hoezo wegblijven voor de rest? Is een van de weinige winkels die consequent goed materiaal heeft voor een goede prijs.

Yup, de laatste die ik heb is zo'n mt500 shirt en mt900 legging.
Deze denk ik?

Hoezo wegblijven voor de rest? Is een van de weinige winkels die consequent goed materiaal heeft voor een goede prijs.

Bwa, goed voor eens in de Ardennen enzo. Maar voor intensief gebruik bestaan er toch echt betere merken voor allerhande gerief. Die kosten ook wel meer, maar zijn dan ook echt wel beter.

+1 voor Icebreaker.
Lange tijd geleden in Alaska in de winter een fotoworkshop gevolgd. 't bleef allemaal goed warm :)

Terug
Bovenaan