The Odyssey

Nee ook gaan zien in Sint-Niklaas en vond het ook luid, en Pathé is normaal wat rustiger dan Kinepolis. Ik ga dus wss afhaken voor IMAX precies om die reden, da's nog erger..

Ik zat nu wel in die Dolby zaal misschien dat dat het nog luider maakt dan in de andere zalen maar amai wtf was dat...

Sorry voor de oninteressante vraag maar heeft er iemand benefitsatwork ? Ik zag een korting van 24% maar geldt dat ook voor deze vertoning in Brussel ?

Sorry voor de oninteressante vraag maar heeft er iemand benefitsatwork ? Ik zag een korting van 24% maar geldt dat ook voor deze vertoning in Brussel ?
Is normaal enkel op het basisticket want je koopt daar gewoon een bioscoopvoucher met 24% korting.

Dus in geval van 70mm IMAX betaal je nog alle extra's er bovenop. De voucher is gewoon het basistarief hiervan (dit is van de info pagina van kinepolis brussel):
€ 14,70 | Normaal tarief
€ 13,70 | Kortingstarief
€ 11,00 | Kinepolis Student Card

€ 1,50 | Supplement 3D
€ 5,50 | Supplement IMAX
€ 7,50 | Supplement IMAX 3D
€ 10,00 | Supplement IMAX 70mm
€ 3,50 | Supplement Laser ULTRA
€ 7,50 | Supplement 4DX
€ 1,00 | Supplement HFR
€ 4,20 | Supplement ScreenX
€ 1,75 | Eénmalige aankoop persoonlijke 3D bril
€ 1,75 | Eénmalige aankoop persoonlijke 3D clip-on bril
€ 1,00 | Supplement Film Lange Speelduur (>/=2u10)
€ 3,50 | Supplement Cosy Zone
Dat is dus je voucher kopen bij benefitsatwork (ik gok dus voor €11,20), ingeven bij plaatsreservering en je €16,5 aan supplementen betalen (€ 5,50 | Supplement IMAX + € 10,00 | Supplement IMAX 70mm + € 1,00 | Supplement Film Lange Speelduur (>/=2u10)).

Nee ook gaan zien in Sint-Niklaas en vond het ook luid, en Pathé is normaal wat rustiger dan Kinepolis. Ik ga dus wss afhaken voor IMAX precies om die reden, da's nog erger..

Oh dat zou mij wel tegen houden om voor IMAX te gaan. Ik haat het als die films keiluid zijn. En Nolan heeft dan nog de neiging om de actie nog véél luider te maken dan de gesprekken.

Het was inderdaad zeer luid.
Maar da's hier toch ook wel een grote reden om naar de cinema te gaan. De bass donderde door mijn lichaam. Ge-weldig.
Ik heb mijn tolerantie vermoedelijk wel al jaren geleden zelf afgedwongen met erg luid muziek te luisteren. 2 tal jaar terug nog wel nagenoeg perfecte score gehaald bij medische test :p

Op verscheidene sociale media wel herhalende negatieve comments van tegengekomen met oa de callback naar Dunkirk en Tenet die volgens vele slecht waren afgemixed. Gedempte/muffled dialogue etc. Zelf geen last van maar er zal voor bepaalde mensen wel iets van waar zijn gezien het enorm aantal klachten da'k daar van heb gelezen.

Film in IMax Antwerpen gezien, dus geen IMAX als ik het goed begrijp, gewoon een marketing term ofzo

Anyway, film krijgt 9,5 op 10 - enkel het begin kwam traag op gang maar kwam goed uit want dan was mijn pak chips leeg. Ga dat zien mensen, meesterwerk 👌

Ik ga enkel nog voor dit type film naar de cinema (Dune bv ook) en dan is het mij die €20 waard. Ik vraag mij nog altijd af wie naar al die andere bagger films gaat kijken maar dat is een andere kwestie.

Gisteren IMAX in Antwerpen geweest. Rij 10.

Waanzinnige film, wat een rit zeg.

Alleen zo ontzettend jammer dat de ticketprijzen tegenwoordig onvoldoende zijn om de airco deftig aan te zetten. Geen idee of dat aan onze plaatsen lag maar wat was dat. Zo verschrikkelijk warm.

Alleen zo ontzettend jammer dat de ticketprijzen tegenwoordig onvoldoende zijn om de airco deftig aan te zetten. Geen idee of dat aan onze plaatsen lag maar wat was dat. Zo verschrikkelijk warm.

Same, tis onnozel warm als ge in een propvolle zaal zit. Ik ga morgen opnieuw en ik zag dat de zaal al grotendeels geboekt was, kzal me maar licht kleden. ^^"

Ik heb een voucher gekregen voor problemen met de airco te bxl. Staat geen waarde bij dus ik vermoed dat het 99cent korting zal zijn ofzo :p

Ik zat daar bovenaan en wij hadden daar geen last van eerlijk gezegd…

Ik zat daar bovenaan en wij hadden daar geen last van eerlijk gezegd…
Wist een collega mij ook te zeggen die zaterdag was geweest. Moet dan toch iets met die circulatie zijn of met de hoogte van de zaal. Was in het midden écht verschrikkelijk onaangenaam.

"In totaal verkochten we al meer dan 35.000 tickets voor de komende voorstellingen in de IMAX-zaal in Brussel", zegt Vanspauwen. Door dat succes besloot Kinepolis om de vertoningen in de zaal met 2 weken te verlengen, tot eind augustus. "Mogelijk zullen er in de weken erna nog extra vertoningen aan toegevoegd worden, maar dat is nog niet zeker."

Verlengingen zitten er mss (allez, denk wss) aan te komen.

Terug
Bovenaan