Als deze film niet gaat waar maken wat het zou moeten zijn, zou dat echt enorm teleurstellend zijn. Mijn gevoel bij de eerste trailer was niet positief, bij de laatste gelukkig wel. Vind het een intrigerende samenstelling van acteurs ook. Ben benieuwd naar de dynamiek tussen hen.
Hans Zimmer (die in de jaren 90 toch al zeer iconisch en bekend werk met enorme herkenbaarheid de dag van vandaag heeft afgeleverd) is hier wat mij als superfan betreft een enorm gemis, dat weet ik wel nu al.
Ik hoop alleszins geen herhaling van het gevoel wat ik had bij Dunkirk. Dat was wat mij betreft de enige teleurstellende ervaring wat Nolan betreft.
Hans Zimmer (die in de jaren 90 toch al zeer iconisch en bekend werk met enorme herkenbaarheid de dag van vandaag heeft afgeleverd) is hier wat mij als superfan betreft een enorm gemis, dat weet ik wel nu al.
Ik hoop alleszins geen herhaling van het gevoel wat ik had bij Dunkirk. Dat was wat mij betreft de enige teleurstellende ervaring wat Nolan betreft.
Nieuwe generaties passen het aan aan zichzelf en het is ook mede daardoor dat het tot vandaag relevant is weten blijven. Dat dat hoogtepunt van mythologische schoonheid ook eens anders belicht wordt past daarin.