RPG PC PS5 XBOX The Next Mass Effect

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
mass5.png


release: TBA
genre: RPG
dev: BioWare

Mass Effect 5.

Get a sneak peek at the next chapter of the Mass Effect universe. A veteran team at BioWare is in the early stages of what is on the horizon for the Mass Effect franchise, and we are excited to show you where we’ll be heading next!

 
@Gentei

Dat ge hier nog niet gereageerd hebt :eek:
Ja man ik was gisteren te druk bezig met Cyberpunk 2077.

nu dat ik het heb gezien, langs de ene kant super excited, want op dat filmpje zie je duidelijk Liara, wat kan wijzen dat ze verder gaan waar ME 3 heeft geëindigd, maar dan is de vraag welke einde gaan ze nemen, want bij ME3 had je verschillende eindes.
Naast die filmpje heb je het probleem dat bij Bioware niemand nog werkt die de originele ME’s hebben gemaakt, ook recent Casey Hudson die weg is gegaan. Ik weet het niet meer.
En last bur not least dit is gewoon een concept, ze zijn daar bezig met Dragon Age 4 dus als die uit is gaan ze pas beginnen aan Mass Effect.
 
Dacht eerst dat de trailer over de remaster van de trilogy ging, totaal onverwacht deze aankondiging! Vond Andromeda ook een topgame (in tegenstelling tot vele anderen) dus laat deze maar komen 😍
 
ah mass effect en gentei
good times ^^
i will see you in 4 jaar als het weer op de kloten trekt :)
 
Mja voor 2025 moeten we nog niet veel verwachten. Ze moeten eerst nog Dragon Age 4 afwerken en releasen.
 
Guys I went deep.
Dus ik was de post aan het lezen over N7 day gisteren op de officiele site, eronder als je verder scrollt bij reclame, je ziet het bijna niet als je niet oplet maar bij sommige woorden staan er dus enen en nullen kheb ze allemaal opgeschreven en je komt uit op een binaire code, als je die binaire code "vertaalt" kom je uit op het woord Epsilon, griekse letter voor 5

Daarna ben ik verder gegaan op Mike Gamble twitter (lead designer voor Mass Effect) hij heeft gisteren 3 packets gepost als je op die afbeeldingen klikt krijg je telkens stukjes te zien van eigenlijk de originele teaser maar ook geschreven messages.
Op 1 van die messages zit het jaartal 2819, dit is het jaar dat Andromeda zich afspeelt. Dus het kan zijn dat de game verder gaat na Andromeda of ervoor....no one knows.

it's making me fucking crazy.
 
Terug
Bovenaan