The Legends of Heroes: Trails through Daybreak II verschijnt begin volgend jaar

The Legends of Heroes: Trails through Daybreak is nog maar net beschikbaar en NIS America kondigt alweer aan dat het vervolg begin volgend jaar al onze richting uitkomt. Het spel is al enige tijd beschikbaar in Japan en heel lang zullen we dus niet moeten wachten om het vervolg van het verhaal van Van Arkride en zijn team. Deze keer zullen ze geconfronteerd worden met een reeks moorden die Calvard opnieuw in chaos lijkt onder te dompelen. De moorden lijken gelinkt te zijn aan een Crimson Beast, maar ook andere mysterieuze krachten beginnen zich te roeren. Wanneer Van zijn eigen onderzoekt begint, duikt er plots een onverwachte bezoeker op. Zullen ze erin slagen de ware toedracht achter deze moorden kunnen ontrafelen.

The Legends of Heroes: Trails through Daybreak II verschijnt begin volgend jaar voor Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5 en pc via Steam, GOG en de Epic Games Store. Intussen zal in Japan ook het derde deel in de reeks, die daar de naam The Legend of Heroes: Kai No Kiseki -Farewell, O Zemuria kreeg, verschijnen op 24 september. Hopelijk hoeven we hierna opnieuw niet te lang te wachten om de finale van dit drieluik te kunnen ontdekken.

Laatst bewerkt:
Nog geen eerdere titels gespeeld van deze maar de huidige versie ziet er verdomd goed uit. Hopelijk krijg ik wat tijd om die te spelen voor de nieuwe er is

Redactie
Nog geen eerdere titels gespeeld van deze maar de huidige versie ziet er verdomd goed uit. Hopelijk krijg ik wat tijd om die te spelen voor de nieuwe er is
Ik denk dat als je wil beginnen met de reeks, dat het nu het moment is want Trails Through Daybreak vormt een ideaal instappunt

Ik denk dat als je wil beginnen met de reeks, dat het nu het moment is want Trails Through Daybreak vormt een ideaal instappunt
Had het ook al gehoord, staat hier op mijn wishlist en met een korting zal ik het wel aanschaffen... en dan nog tijd vinden om het te spelen :p

Terug
Bovenaan