Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er mega goed uit, maar wat gaat er een backlash komen op bepaalde gebeurtenissen.
.Hopelijk niet teveel tijd tussen de seizoenen dan!Vandaag bevestigd dat er ook een derde seizoen komt.
Ik vond het dan persoonlijk om deze manier beter gedaan, je weet dat er iets komt, maar ook niet exact wat en waarom. Mijn vriendin heeft enkel S1 gezien en niks van de spellen gespeeld en zij heeft geen clue, voor iemand die het verhaal kent is dat allemaal anders natuurlijk.Het enige jammere vind ikdat ze al verteld hebben wie Abby enz zijn en wat hun bedoelingen zijn. In de game was het meer een onverwacht moment en dat maakte het ‘schok’effect iets groter. Nu ga je het wrs zien aankomen omdat ze het al aangekondigd hebben wat ze willen doen. En tijdens de serie ga je ook niet met de vraag zitten van wie zijn ze enz. Voor de rest was de 1e aflevering wel top.
Stoort me gelijk nietGrootste minpunt van aflevering 1:
Ellie haar attitude. In de game is Ellie op dit punt al echt volwassen. Meer dan andere mensen van haar leeftijd, door alles wat ze heeft meegemaakt. Ze is zelfzeker, scherp, intelligent... Je maakt haar niks meer wijs. Maar in de show komt dat toch anders over. Ze oogt wat goofy, doet kinderlijk. Beetje jammer. Maar goed, misschien vergelijk ik te veel met de game. De eerste aflevering was zeker sterk, maar toch, het had beter kunnen zijn nog.
Ze kan zeker goed acteren. Maar die actrice van alien Romulus en cival war (Cailee Spaeny) heeft ook auditie gedaan. En dat is zonder zever de perfecte Ellie. En toch hebben ze voor Bella Ramsay gekozen. Ma bon, ze kan goed acteren, daar zeker niet van. En met Kaitlyn als Abby ben ik wel zeer blij. Top actice. Lijkt ook op Abby en manier van doen ook. Buiten die spieren danKvind het zo gek dat er toch steeds behoorlijk wat kritiek is op op bella ramsey. Ok het is niet direct iemand waar ik zou over fantaseren maar ze acteert toch vrij goed?
Idem met kaithlyn dever. Ik vind ze vrij goed gecast. Niet het bodybuilder type zoals in de game maar vind het toch geslaagd. Het kan nooit een exact kopie zijn van de game.
...