Talkshow Podcast The Joe Rogan Experience

Hawk

Active member
Crowdfunder FE
Korte beschrijving: Een podcast over van alles en nog wat met Joe Rogan!
Link: https://open.spotify.com/show/4rOoJ6Egrf8K2IrywzwOMk
Taal: Engels

41Q96tsO7DL._AC_.jpg


De Joe Rogan Experience is een podcast die wordt gehost door de Amerikaanse komiek en televisiepresentator Joe Rogan. Het werd oorspronkelijk gelanceerd op 24 december 2009 door Rogan en komiek Brian Redban, die ook producer en co-host is.
 
Deze podcast een beetje uit het oog verloren sinds die naar Spotify verhuisd is. Vind dat een beetje een vervelend platform om podcasts te luisteren eerlijk gezegd. Maar deze week was Elon Musk nog eens op bezoek, en dus toch nog eens geluisterd.

 
Deze podcast een beetje uit het oog verloren sinds die naar Spotify verhuisd is. Vind dat een beetje een vervelend platform om podcasts te luisteren eerlijk gezegd. Maar deze week was Elon Musk nog eens op bezoek, en dus toch nog eens geluisterd.

Vond deze uitstekend, absurd hoeveel Elon Musk al bereikt heeft in zijn leven
 
Als je podcast van Joe Rogan beluisterd krijg je er video bij. Verbruikt dat dan niet een pak meer data? 🤔
Je kan dat uitschakelen. Dit viel me vooral op toen ik downloads deed om in de wagen af te spelen en dat die veel langer duurden. Nu ik heb gekozen voor enkel audio in de settings staan die er telkens binnen enkele seconden op.
 
Terug
Bovenaan