RPG PC The Elder Scrolls VI

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
tes6dtj1n.png


release: TBA
genre: RPG
dev: Bethesda

The Elder Scrolls VI.

Currently in pre-production at Bethesda Game Studios, the acclaimed developers of Skyrim and Fallout 4. The highly-anticipated next chapter in the iconic The Elder Scrolls series.

 
Laatst bewerkt:
I'm confused xD
Amateur Dev team die volledig op vrijwilliger basis Oblivion in de Skyrim engine gestoken heeft.
Begonnen met het project in 2017 en nu hebben ze aangekondigd dat de release in 2025 eraan komt. Lijkt en is enorm lang maar als je weet dat Skyrim in 2011 gereleased werd en we ES 6 misschien in 2026,27,28 ... ? kunnen verwachten is dit wel iets om in tussentijd naar uit te kijken.
 
Amateur Dev team die volledig op vrijwilliger basis Oblivion in de Skyrim engine gestoken heeft.
Begonnen met het project in 2017 en nu hebben ze aangekondigd dat de release in 2025 eraan komt. Lijkt en is enorm lang maar als je weet dat Skyrim in 2011 gereleased werd en we ES 6 misschien in 2026,27,28 ... ? kunnen verwachten is dit wel iets om in tussentijd naar uit te kijken.
Het geeft me in elk geval wel zin om terug Oblivion te spelen xD
 
Zolang ze maar dat level systeem veranderen. Om maximum output in skills te halen wat dat niet aangenaam spelen
 
Kdenk niet dat ze dat level systeem van Oblivion terug geïmplementeerd gaan hebben. :) Dat was idd een beetje achterhaald. Voor Oblivion was er ook een mod om dat te verbeteren en die zou o.a. het level systeem van Skyrim geïnspireerd hebben.

Valt nog te bezien hoeveel van Oblivion ze precies geport gaan hebben en of het ook effectief gaat uitkomen. Twee jaar is lang en in die tijd kan er veel gebeuren. Dingen als feature creep, ambras onder de ontwikkelaars, "life happens" en het werk blijft liggen, etc. Grote ambitieuze projecten als dit worden met 13 in een dozijn begonnen en slechts een minuscule hoeveelheid ervan wordt ook voltooid.

Chapeau natuurlijk als ze er wel in slagen om het af te maken. In dat geval zou ik het zeker ne keer proberen maar eerst zien en dan geloven.
 
Ik ben benieuwd wanneer ze eindelijk gaan beginnen communiceren over TES VI.

Godverdomme elf jaar geleden dat Skyrim uit kwam. Da's meer tijd dan dat er tussen releases van Morrowind-Oblivion-Skyrim zat verdekke.
 
Ik ben benieuwd wanneer ze eindelijk gaan beginnen communiceren over TES VI.

Godverdomme elf jaar geleden dat Skyrim uit kwam. Da's meer tijd dan dat er tussen releases van Morrowind-Oblivion-Skyrim zat verdekke.
Ze wachten mss nog op Nintendo hun nieuwe console/switch. Eens daarnaartoe geport zijn ze rond voor het volgende spel xD
 
Terug
Bovenaan