Waarom moet altijd alles toch zo vergeleken worden haha xD
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb de eerste gespeeld en de 2de staat op mijn verlanglijstjeKingdom Come: Deliverance 2 al geprobeerd? Sterke Oblivion vibes in dat spel met beter gesimuleerde NPC's, een beter verhaal en een prachtige wereld.

Precies.Kingdom Come: Deliverance 2 al geprobeerd? Sterke Oblivion vibes in dat spel met beter gesimuleerde NPC's, een beter verhaal en een prachtige wereld.
Was ook mijn aller eerste TES game en zelf mijn aller eerste game die ik gekocht had. Komt hier ook wel direct binnen. Ben eens benieuwd wat ze zullen vragen voor prijs en hopelijk ook voor ps5.Gerucht is dat hij maandag al zou uitkomen en ook meteen bij game pass zou zitten.
Oblivion was de eerste TES game die ik gespeeld heb en ook een van mijn eerste RPG's dus gaat voor mij wel een instant buy worden.
Die screenshots spreken mij toch echt ni aan in ieder geval.
Ik heb ontelbaar veel uren verscheten aan Oblivion en wat mij het meest is bijgebleven is de mooie, magische, groene wereld.
Die screenshots is precies Oblivion nadat er een apocalypse heeft plaatsgevonden.

Oblivion is gewoon de voorganger. Ander verhaal, andere wereld. Daarvoor had je ook Morrowind, Daggerfall, Arena.Oké, ff de noob uithangen. Ik ben nu Skyrim aan't spelen (op PS5, schiet me dood), is deze game hetzeflde?
Maar ook wel personage maken en rondwandelen en doen wa je wilt?Oblivion is gewoon de voorganger. Ander verhaal, andere wereld. Daarvoor had je ook Morrowind, Daggerfall, Arena.
Idd, zijn op dat vlak exact hetzelfde maar Oblivion is beter.Maar ook wel personage maken en rondwandelen en doen wa je wilt?

Yup. Steel en moord mijn zoon. Steel en moord.Maar ook wel personage maken en rondwandelen en doen wa je wilt?
Ik roleplay wat als Zodd Nosferatu, maar dat lukt niet geweldig. Mods helpen een beetje, maar niet altijd.Yup. Steel en moord mijn zoon. Steel en moord.
Dit is eentje waar ik echt niet op kan wachten. Oblivion indertijd nog tweedehands gekocht op dit forum in 2006
Zo veel uren aan verscheten. Heerlijk.
Oblivion was diegene die de hoogste highs en lows haalde voor mij. Belachelijke main quest, maar waar je dan wel eens niet dé protagonist was. Debiele fighters guild questline, maar dan ook weer de ongelofelijke dark brotherhood questline. Enorm sfeervolle steden, hoewel alles heel cookie cutter westers late middeleeuwen oogde.
Skyrim was dan toch veel eentoniger (hoewel beter van mechanics), en Morrowind een pak raarder op een heerlijke manier, maar dan wel super clunky en leeg was. (Logisch ook voor een spel van die tijd.)
Hopelijk is het waar, maar het zou me verbazen, zo zonder enige officiele info, op een paasmaandag...Deze zou dus vandaag om 18u Belgische tijd moeten shadow droppen en het zou 120gb zijn als de leaks kloppen.
Zal dus niet voor vandaag worden om te spelen als het echt zo groot is.![]()
Tjah, dat is voor Belgie een feestdag maar voor de yanks is dat geen feestdag. Virtuos zit in Shanghai dus dat zal daar misschien ook geen feestdag zijn.Hopelijk is het waar, maar het zou me verbazen, zo zonder enige officiele info, op een paasmaandag...