Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Medvedev krijgt het hier op een dienblaadje aangeboden.

Moet je wel nog altijd zelf uw niveau halen natuurlijk hè. Als je zelf dramatisch gaat spelen wordt het gene vette.
Ja kben zelf ook verbaasd ze. Nu, heel die tabelhelft dus volledig onthoofd. Ik duim in elk geval voor een blessurevrije Nadal morgen, hopelijk een topmatchMoet je wel nog altijd zelf uw niveau halen natuurlijk hè. Als je zelf dramatisch gaat spelen wordt het gene vette.
Dat in combinatie met een sterke Cilic en dan krijg je dit dus.

Een dak en verlichting, waarom zouden ze het niet kunnen afwerken?Deze partij begint toch ook veel te laat? Indien het een lange wedstrijd zou worden, wat niet ondenkbaar is met deze heren, krijgen ze deze toch nooit afgewerkt vandaag?

Ik zie het niet goedkomen eerlijk gezegd. Zeker niet wetende dat hij een pijnlijke voet heeft en minder goed beweegt daardoor.Pff Rafa
Djokovic 1,5 set aan het afmaken, 6-2 en 3-0 met dubbele break voorsprong en 30-15, om dan gewoon 4 UE's te maken. Op 3-2 een spelletje van maar liefst 19 minuten weer zijn eigen service af te geven ondanks een stuk of 5 game points gehad te hebben. Is het helemaal aan het afgeven nu![]()
De vraag is vooral waarom je zo'n partij tot ver na middernacht moet afwerken. Voor de spelers? Het publiek? De kijker thuis?Een dak en verlichting, waarom zouden ze het niet kunnen afwerken?
Nadal blijft een beest die de pijn gewoon doorslikt.Ik zie het niet goedkomen eerlijk gezegd. Zeker niet wetende dat hij een pijnlijke voet heeft en minder goed beweegt daardoor.