Tennis

Wat lange games en al die breakpunten voortdurend.

K98rrz5.jpg

Hier de jedi mind trick die ik zag

EDIT: En Nadal dwingt ook deze break af. Drie games op rij waarbij de speler zijn serve verliest.

Nadal maakt er nu toch weer een slijtageslag van. Vroeger was hij daar héél goed in, maar zijn lichaam wordt er niet jonger op dus het valt af te wachten of hij anno 2022 nog steeds aan het langste eind trekt.

Hij geeft het Medvedev nu wél niet meer cadeau. Die laatste gaat het toch zelf moeten afmaken wil ie winnen.

EDIT: Medevedev klaagt terecht over het publiek, maar hij gaat zich daar toch over moeten zetten, en zich concentreren op het tennis, want anders gaat Nadal er toch op en erover gaan.

Laatst bewerkt:
Nadal maakt er nu toch weer een slijtageslag van. Vroeger was hij daar héél goed in, maar zijn lichaam wordt er niet jonger op dus het valt af te wachten of hij anno 2022 nog steeds aan het langste eind trekt.

Hij geeft het Medvedev nu wél niet meer cadeau. Die laatste gaat het toch zelf moeten afmaken wil ie winnen.

EDIT: Medevedev klaagt terecht over het publiek, maar hij gaat zich daar toch over moeten zetten, en zich concentreren op het tennis, want anders gaat Nadal er toch op en erover gaan.
Ik blijf van mening dat spelers als Nadal enzo, zo een publiek niet nodig hebben. Het zou heerlijk sieren moest hij zelf het publiek aanmanen om normaal te doen. Nu laat hij het gebeuren.

Ik ken nu niet al te veel van tennis, maar ik vind toch dat Medvedev het aan zichzelf te wijten heeft. Hoeveel zuivere punten die laat liggen met zijn dropshots of speciaal te willen doen, komt ook wel nonchalant over.

Ik zie Nadal het nu zeker in de wacht slepen.

Medvedev is het precies vooral wat beu allemaal de laatste spelletjes. Als hij wil winnen herpakt hij zich best snel want ik weet niet hoeveel zin die nog heeft in nog eens een volledige set.

Die medveded is goed en zelf moest hij hier winnen zie je toch weer dat er niemand van de "jongere" spelers klaar staat om de big three over te nemen. Nadal , Federen en Djokovic hun piek lagen toch echt pakken hoger dan wat ik van anderen al gezien heb. Nuja vamos rafa , deze pakken en dan hopelijk roland garros en dan mag hij retiren van mij of zijn carrière schoon af te sluiten.

Nadal break voorsprong in de vijfde set nu. Zou het? :bow:
Het moet nu gebeuren voor Medvedev. Toch wat kansjes de laatste game, maar dat is niet gelukt te breaken en dat kost wéér krachten (die stilaan toch opgeraken, Medvedev lijkt gewoon volledig leeg / op). 4-2. Nu de belangrijke 7de game, die moet Medvedev absoluut pakken anders is het toch wel game-over.

Update: dat was snel, 4-3.

proficiat Rafa winst in de Australian Open 2022 in vier sets. 21 slams ik had het liever nog iemand anders eerst zien halen maar het is zo. Kan je enkel respect voor hebben.
zat er uiteindelijk een set naast maar vermits Medvedev eigenlijk die tweede set niet had mogen winnen toch redelijk dichtbij.

Bon zoals gezegd, verdient voor Nadal, maakt veel aanspraak op de GOAT status nu ook, grand slams zijn/blijven toch zowat het voornaamste in de tennissport.

5u toptennis. Eerste sets waren nog teleurstellend (mijn mening) maar uiteindelijk werd het nog een thriller.
Ook kudos aan Medvedev die fysiek toch stikkapot zat maar zich bleef vastbijten in Nadal zijn spoor.

Ja dus, wat een fysiek beest. :bow:

Echt waar mooie match... Die mentale kracht van Rafael om nog zo terug te komen in een match, knap. En Medvedev gaf ook niet op...

En die jedi trick van die gast in het publiek heeft gewerkt

5u toptennis. Eerste sets waren nog teleurstellend (mijn mening) maar uiteindelijk werd het nog een thriller.
Ook kudos aan Medvedev die fysiek toch stikkapot zat maar zich bleef vastbijten in Nadal zijn spoor.

Ja dus, wat een fysiek beest. :bow:
Iedereen spreekt over het fysieke beest dat Nadal is, maar Medvedev staat daar ook meer dan 5u op het plein he. Liep op het einde ook nog heel wat bij elkaar! Maar respect absoluut, al had ik liever Medvedev zien winnen.

Ik herhaal het nog eens: hoe mooi zou het zijn moest Nadal (of gelijk welke andere speler) gewoon eens die crap van het publiek aanspreken en aanpakken. Gewoon reageren, dat zou het toppunt van sportiviteit zijn :D

Terug
Bovenaan