Wacko Santa
Well-known member
Zelfs als bij een foute eerste opslag staan ze al te applaudisseren.. Cynisch applausje is meer dan terecht van Medvedev.Publiek is echt schandalig dat ze juichen bij dubbele fouten enz.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs als bij een foute eerste opslag staan ze al te applaudisseren.. Cynisch applausje is meer dan terecht van Medvedev.Publiek is echt schandalig dat ze juichen bij dubbele fouten enz.
Ik blijf van mening dat spelers als Nadal enzo, zo een publiek niet nodig hebben. Het zou heerlijk sieren moest hij zelf het publiek aanmanen om normaal te doen. Nu laat hij het gebeuren.Nadal maakt er nu toch weer een slijtageslag van. Vroeger was hij daar héél goed in, maar zijn lichaam wordt er niet jonger op dus het valt af te wachten of hij anno 2022 nog steeds aan het langste eind trekt.
Hij geeft het Medvedev nu wél niet meer cadeau. Die laatste gaat het toch zelf moeten afmaken wil ie winnen.
EDIT: Medevedev klaagt terecht over het publiek, maar hij gaat zich daar toch over moeten zetten, en zich concentreren op het tennis, want anders gaat Nadal er toch op en erover gaan.
Niets is zeker in deze matchNadal break voorsprong in de vijfde set nu. Zou het?![]()
Het moet nu gebeuren voor Medvedev. Toch wat kansjes de laatste game, maar dat is niet gelukt te breaken en dat kost wéér krachten (die stilaan toch opgeraken, Medvedev lijkt gewoon volledig leeg / op). 4-2. Nu de belangrijke 7de game, die moet Medvedev absoluut pakken anders is het toch wel game-over.Nadal break voorsprong in de vijfde set nu. Zou het?![]()
Haha prachtig toch? Deze partij heeft echt alles.Godverdomme zeg.
Ondertss Nadal meteen met de re-break lol. Nu dan ??? Of heeft Medvedev nog 9 levens?
kdenk da het gedaan isTijd dat het gedaan is, ik moet verdorie nog aan mijn middageten beginnen.![]()

zat er uiteindelijk een set naast maar vermits Medvedev eigenlijk die tweede set niet had mogen winnen toch redelijk dichtbij.proficiat Rafa winst in de Australian Open 2022 in vier sets. 21 slams ik had het liever nog iemand anders eerst zien halen maar het is zo. Kan je enkel respect voor hebben.
Ja dus, wat een fysiek beest.Nadal maakt er nu toch weer een slijtageslag van. Vroeger was hij daar héél goed in, maar zijn lichaam wordt er niet jonger op dus het valt af te wachten of hij anno 2022 nog steeds aan het langste eind trekt.

Iedereen spreekt over het fysieke beest dat Nadal is, maar Medvedev staat daar ook meer dan 5u op het plein he. Liep op het einde ook nog heel wat bij elkaar! Maar respect absoluut, al had ik liever Medvedev zien winnen.5u toptennis. Eerste sets waren nog teleurstellend (mijn mening) maar uiteindelijk werd het nog een thriller.
Ook kudos aan Medvedev die fysiek toch stikkapot zat maar zich bleef vastbijten in Nadal zijn spoor.
Ja dus, wat een fysiek beest.![]()