Tennis

Tja rampzalige match. Cobolli ging helemaal stuk. Maar ik ga mee met Makila, ergens wel blij dat Zverev het haalt. Imo toch wel een niveau hoger dan Cobolli en dat gedoe van "hij heeft geen GS win" werd irritant. Hij is niet de meest aangename speler om naar te kijken, en ook niet de meest aangename mens, on en off court, maar ge kunt moeilijk zeggen dat hij geen GS titel verdient na al die jaren op topniveau.
Nu zal het 'one slam wonder' of 'maar het was niet tegen Sincaraz' zijn :biglaugh:

Ik vraag me wel echt of die echt fier zal/kan zijn op deze titel. Als die nu de finale simpel had gewonnen tot daar aan toe, maar nu was het toch een beetje de minst slechte die won :unsure: Oprechte vraag overigens hè, niet om zijn prestatie te minimaliseren.

Zijn naam staat alleszins op de erelijst en ik ben zeker geen Zverez-fan, maar uiteindelijk verdient hij het zeker wel.

Ik vraag me wel echt of die echt fier zal/kan zijn op deze titel. Als die nu de finale simpel had gewonnen tot daar aan toe, maar nu was het toch een beetje de minst slechte die won :unsure: Oprechte vraag overigens hè, niet om zijn prestatie te minimaliseren.

Zeker en vast hé. Dit ontbrak om zijn carrière af te maken. Dat zal bij hem mentaal ondertussen wel hebben zitten doorwegen, en nu is het hem eindelijk gelukt. Ik denk niet dat hem iets kan schelen dat het niet tegen de besten ter wereld is. Ok ja, dat zou mooier zijn, maar ook niet meer dan dat. Daarnaast, wie weet kijken we binnen 5 jaar anders naar zijn parcours als Jodar en Mensik doorgroeien naar de top.

Terug
Bovenaan