Général Zantas
Well-known member
Eerste set voor Blockx! Enkele knappe punten gescoord.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En gewonnen.Eerste set voor Blockx! Enkele knappe punten gescoord.
Daarom snap ik niet dat Collignon nu staat te spelen op in Rome. Hij heeft nog weinig te zoeken op de challengers.
Ik moest weg toen Garin 4-0 voor stond in set 3, nooit op gerekend dat hij nog zou choken. Is mentaal ook niet de sterkste speler. Aan de start van zijn carrière veelbelovend (trainde met Nadal in Mallorca) maar heeft nooit echt helemaal gebracht wat ervan werd verwacht.Zonde ik had wel een Bergs-Garin willen zien![]()
Er zijn bij elke match van Bergs wel momenten waarop je denkt 'wat doet die nu' of dat hij bij shot selections vreemde keuzes maakt. Dat gaat er nooit meer uit gaan denk ik want het is een heel intuïtieve speler en soms werkt dat voor u en soms niet. Denk ook niet dat Mannarino en Rublev tot nog toe echte tests waren.Bergs mept Rublev naar huis met 6-4 6-1
Het was zeker niet tegen de beste Rublev, verre van, maar Zizou was zelf ook wel echt sterk in de rally vandaag. Op een paar typische Zizou fouten na terug de beste Bergs. Zijn eerste opslag blijft wel iets raars, ik heb het al erger gezien bij hem de voorbije 3 maand, maar die ballen vliegen soms echt alle kanten uit. Hij maakt dat wel deels goed met zijn tweede opslag. Hard en met veel topspin soms. Rublev had daar veel problemen mee.
Nu tegen Zverev waarschijnlijk. Da's quasi mission impossible, maar mooi begin van zijn gravelseizoen alleszins. Ge zag hem tijdens de wedstrijd ook meer en meer vertrouwen krijgen.
Btw, Medvedev kreeg net een dubbele bagel om de oren van Berretinni, ook een wtf moment.
Bergs is ne goeie speler. Echt wel top-50 waardig, misschien zelfs top-30 maar ik vrees dat dit misschien wel zijne max is.Typisch Bergs, totaal andere speler vandaag in vergelijking met gisteren. Een drama. 3 opslaggames gehad, 3 maal gebroken, en zonder dat Zverev moeite moet doen. Een eerste opslagpercentage van 32% (7/22), hoe doet ge zoiets zelfs. Helft van zjin ballen vallen een meter buiten. Dat die opslag zo een zwakte bij hem is, ik kan er echt niet bij. En ondertussen maar roepen naar zijn coach.
Ook zijn forehand draait totaal niet. Heel veel UE's.
Terug naar af dus. Verliezen van Zverev is ok, maar niet op deze manier.

Bergs is ne goeie speler. Echt wel top-50 waardig,
Hij zag er wel wat moe uit aan het einde, logisch natuurlijk want die heeft 5 matchen gespeeld op 6 dagen. In principe speelt hij ook de kwali's voor Barcelona binnen een paar dagen, maar het zou me niet verbazen dat hij daar verstek voor laat gaan en zich dan spaart voor die van Madrid een week later.
Foutje, het is niet meer mogelijk, want hij moet 25 punten verdedigen volgende week...Onclin kan goede zaken doen voor de Q van Roland Garros, maar dan moet hij wel winnen in Monastir.
Ik heb haar nog maar weinig zien spelen, ook nu maar een klein stukje in de tweede set, maar dat zag er inderdaad wel heel goed uit.Vandewinkel terechte winst tegen Jovic, heel volwassen slimme match.