Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal correct uiteindelijk maar hier lag toch echt een kans voor Zverev deze Alcaraz was te pakken wel tevreden voor de Spanjaard.Toch ook beetje jammer dat Nadal op zijn laatste Roland Garros in ronde één gaat verliezen, dat gun ik hem nu toch echt niet, zeker omdat Zverev Roland Garros ook niet gaat winnen.
Tsja .. maar Zverev heeft naast dat spelletje ook te weinig zijn kansen gegrepen. 6/23 breakpunten benut. Dat is gewoon te weinig.Zverev absoluut bestolen. Breakpunt Zverev, dubbele fout van Alcaraz en umpire overrulet. Hawkeye gaf aan dat de bal effectief out was. 3-1 Alcaraz ipv 2-2. Cruciaal.
Last minute wildcard. Off day. Heropgevist als lucky loser voor R1 en straks nog die match winnen zeker? Hij is precies zoals ne roller-coaster.Zeer vreemde voorbereiding van Bergs op Wimbledon, zonder de last minute Q wildcard in Rosmalen, had hij geen enkel ander grastornooi gespeeld. Verlies in de kwalificaties vandaag, helpt ook niet echt.

Helaas pindakaas. Zizou had geen nieuwe off day .. Tim mag naar huis.Alles om Tim zo goed mogelijk te laten herstellen? Zeer vreemd om daar drie matchen voor te zien staan op het schema. Normaal wordt zo’n match als tweede geprogrammeerd, toch?
Ja dat gebeurt wel vaker, ook al gezien dat in de eerste ronde dezelfde 2 spelers (qualifier en LL) weer tegen elkaar moeten en dat de LL dan wel wint.En de ironie ten top. De speler tegen wie Zizou zwaar verloor (Schoolkate) verliest zelf wél in R1 (tegen Korda)
Vergeten inschrijven voor tornooien waar hij normaal gezien goed voor de dag komt, OKMaar dat "vergeten inschrijven" gebeurt toch beter niet te veel....
Ik vond het al heel raar om hem op geen enkel entry list te zien staan. Professioneel komt het niet over.Terug richting het niveau van voor zijn blessure... Van Assche zal heel lastig worden, maar sowieso goed resultaat op z'n eerste challenger sinds lang. Resultaat waar Onclin alleen maar van droomt de laatste weken, want opnieuw eruit in R1.Collignon mag tegen Van Assche vandaag in QF Lyon
Hij staat nu toch netjes 75ste op de wereldranglijst.Bergs als alternate toch nog op de Q draw in Queens. Die regel moet ik toch nog eens opzoeken, want wist niet dat dit mogelijk was. Hij speelt tegen Choinski waar hij begin van het jaar droogjes door werd geklopt.

Ja dat viel me ook echt op. Normaal een down to earth gast nochtans, hopelijk begint die geen streken te krijgen à la Moutet.Collignon in twee sets gewonnen van Van Assche, die speelde precies nogal ongeïnteresseerd.