Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie op de ATP draw als reden rechter elleboog staan. Hopelijk gewoon uit voorzorg, want is dat niet één van z’n oude kwaaltjes?De Loore opgave in Orléans in set 3, had eerder in de match al MTO, ik hoop niets ernstig.
Had die column ook gelezen, brengt toch ook altijd wat meer duidelijkheid als je het eens van hemzelf hoort. Opslag moet zeker aan gewerkt worden, zag ik in zijn kwalificatie match hier ook. Mooi dat hij QF speelt. Blockx ook kwartfinale in M25 Zweden.Bailly naar de kwartfinale in Sardinië.
Zie ook de column van Dewulf
Column - De gevoelige snaar - Tennis en Padel Vlaanderen - Liferay DXP
Filip Dewulf schrijft wekelijks een tenniscolumn. De Gevoelige Snaar.www.tennisenpadelvlaanderen.be
Hij weet ook waaraan er gewerkt moet worden en da's positief. Komt wel goed met die gast.
Eerste jaar vond ik licht ontgoochelend maar dan zie je dat zijn rivaal van vorig jaar (Martin Landaluce) die fysiek nochtans verder staat het ook niet zo goed deed.
Het is idd. verleidelijk om te gaan vergelijken met Fils en Van Assche maar dat mag je in feite niet doen want dat zijn de uitzonderingen.
Als Goffin zijn dagje heeft dan kan je het ook omdraaien: Dan is hij alvast geen cadeau voor géén enkele tegenstander op dat toernooi.Kwalitatief hoogstaande match voor de tweede ronde van een Challenger, geen cadeau die Virtanen als tegenstander op hard court maar David toch hopelijk wat vertrouwen geput nu. Bewoog alvast heel goed. Nu tegen Van Assche!
Bailly ook zijn QF gewonnen!
Jeugd doet het goed deze week. Ook Blockx naar halve finale in Zweden, klopte eerste reekshoofd Borg met 7-5 6-2. Eerder dit jaar ook al met juist dezelfde score gewonnen. Kan nog een Belgische finale worden want ook Colson staat er in de halve finale.Bailly ook zijn QF gewonnen!

Is een ITF regeltje blijkbaar...In hetzelfde tornooi kreeg Safarova een wildcard omdat ze zich eenmalig wilde voorbereiden op het exhibitie tornooi van Luxemburg. Ze won de eerste ronde maar mocht dan niet meer spelen, omdat de ITF het zag als comeback en ze de vorige 6 maanden geen doping controle heeft gehad. Dat niemand zoiets niet eerder wist???
En Fery is in goede doen de laatste weken, nipt verliezen van Gasquet en nu ook finale ondertussen. Goffin is/was natuurlijk ook een 'grote' naam, waar zo'n challenger spelers niks tegen te verliezen hebben... MAAR, hij zou gewoon moeten winnen van hen. Zou Antwerpen niet z'n laatste tornooi worden?