Tennis

De jongste Bailly is 7de reekshoofd in het enkel en 4de in het dubbel zie ik. Kan wel niet direct terugvinden wanneer hij speelt. Blockx vandaag al gewonnen tegen een wildcard.

Kyrgios tegen Tsitsipas, top drama. Tsitsi die altijd een default had moeten krijgen, even later opnieuw geflirt met een default, en even later express van vlakbij zo hard mogelijk op Kyrgios probeerde te slaan. Kyrgios kon nog net ontwijken en de bal vloog zelfs buiten lol.

En dan zeggen de mensen dat Kyrgios een douchebag is. Maybe, maar Tsitsipas is een nog grotere entitled etter en goed dat Kyrgios hem naar huis heeft geslagen.

Tsitispas was duidelijk pissed over die onderhandse serve in de game ervoor terwijl je die altijd kan verwachten wanneer je tegen Kyrgios speelt. Van die eerste bodyshot kon je nu nog zeggen 'mja' maar die tweede was er wel over, beide keren ook geen excuses en da's feitelijk nog het ergste. Soit, t is een rotkarakter, spijtig want hij heeft wel een attractief spel. Vierde set zowat het beste dat ik dit jaar al heb gezien.

Kyrgios is zo’n instabiele asshole maar wat kan die tennissen 😍 Moest daar de kop van een Federer op staan is die toch los nr 1?
Mentaal is part of the game natuurlijk. Heeft in mijn ogen qua tennisspel misschien wel het meeste potentieel qua "jongeren" in de ATP en zou moest hij niet constant imploderen misschien wel een grand slam kunnen winnen. Maar momenteel ontmantelen Nadal en Djokovic zijn spel nog te gemakkelijk op grand slams over 5 sets.

Hopelijk jinx ik dit nu niet want Nadal moet waarschijnlijk in de SF tegen Kyrgios als beiden doorstoten. :unsure:

Goffin - Tiafoe. Al bijna 3u bezig en we zijn pas halverwege set 3. :unsure:
Dat wordt een fysieke uitputtingsslag.

De beste kansen zijn voor Goffin maar er is nog geen afscheiding in set 3.
Man man man, Goffin is (lichtjes) de betere speler, maar hij benut zijn kansen niet en geeft ze dan zelf wel weg.

Daar is dan toch de break in set 4. Nu doorduwen en niet shocken aub. :tongue:
Ik krijg de indruk dat Goffin de frissere speler is, dus als het naar 5 sets gaat, dan is Tiafoe nog niet thuis ..

-----

Goffin doet het ervoor lol. 5-1 voor in set 4, laat Tiafoe doodleuk 2x terug breaken, en als Tiafoe denkt er 5-5 van te maken, maakt Goffin het af op de opslag van Tiafoe. :crazy:

Swoit we gaan naar set 5!

Laatst bewerkt:
Pfff dit blijft maar duren, die twee zijn echt aan elkaar waard.
Wie wint is niet te voorspellen, diegene die even een zwak momentje heeft zal verliezen.

Prachtig voor de mens Goffin. Voorbij Norrie zal wel heel moeilijk zijn na zo een slopende partij en met het thuispubliek, maar een kwartfinale is toch al heel mooi na zoveel miserie.

Vrouwlief kwam me halen om te eten, en natuurlijk net dan wint Goffin. Ik heb de finale game niet kunnen volgen :cry:

Prachtig voor de mens Goffin. Voorbij Norrie zal wel heel moeilijk zijn na zo een slopende partij en met het thuispubliek, maar een kwartfinale is toch al heel mooi na zoveel miserie.
Dit is zijn 4de kwartfinale op een GS maar hij haalde wel nog nooit de HF.

Het zou toch wel een bekroning zijn, van zijn volharding om terug op topniveau te geraken om eens de laatste 4 te halen. :tongue:
(veel mensen -ikzelf inclusief- hebben toch even getwijfeld of hij ooit nog terug op zijn beste niveau zou geraken)

I know, Norrie is de grote favoriet en zal waarschijnlijk wel winnen, maar de match moet eerst nog altijd gespeeld worden.

I see it coming. Goffin gaat Wimbledon winnen! :tongue:

En zijn beloning? Ah zwaar zakken op de wereldranglijst en gedoemd zijn tot kwalificaties op de US Open Zo erg is het niet maar dat hij gaat zakken in gewoon een feit
Komaan gast, nog 3 keer winnen! :D
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? :unsure:

Terug
Bovenaan