Tekenfilms & animatieseries

Ik zie die muil en ik hoor al de gniffel.
tenor.gif
 
Nog meer mensen uit de 80s die deze nog herinneren?

elke persoon van rond de 37-50 moet dit zeker ooit gezien hebben. Was net zoals 99% van de dingen die hier gepost zijn gewoon op club dorothee. Vermits we bijna geen eigen zenders hadden keek iedereen naar club dorothee om de coole tekenfilms te zien.

ps: in het frans nog zoveel mooier

 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat iemand hier ga weten waar ik het over heb, ik ben hier al JAREN op naar zoek.

een cartoon, redelijk kleurlijk en cartoonnesk (dus ni realistisch). Ging over een soort ruimte politie. ik DENK dat de sidekick een soort vliegend hoofd was, met zijn brein in ne bokaal (beetje zoals mojo jojo), ik denk dat ie ook punt oren. had

De nederlandse stemacteur was zo eentje die ge toen overal hoorde, en de stem was redelijk hoog en nasaal. Het is ni buzz lightyear, da is veel later gekomen. Ik spreek nu over de late jaren 80, vroege jaren 90.
 
Ik hoop dat iemand hier ga weten waar ik het over heb, ik ben hier al JAREN op naar zoek.

een cartoon, redelijk kleurlijk en cartoonnesk (dus ni realistisch). Ging over een soort ruimte politie. ik DENK dat de sidekick een soort vliegend hoofd was, met zijn brein in ne bokaal (beetje zoals mojo jojo), ik denk dat ie ook punt oren. had

De nederlandse stemacteur was zo eentje die ge toen overal hoorde, en de stem was redelijk hoog en nasaal. Het is ni buzz lightyear, da is veel later gekomen. Ik spreek nu over de late jaren 80, vroege jaren 90.
Ik heb het zelf nooit gezien, maar misschien Widget?

82WYMvB.png
 
Ik heb het zelf nooit gezien, maar misschien Widget?

82WYMvB.png

Het ventje komt allesinds overeen.

vanwaar komt die space politie dan :unsure:
Ik denk dat ik twee series dooreen haal. Toch bedankt, ik ga het eens bekijken.


ja, nee. Ik heb inderdaad twee cartoons door elkaar gehaald. de sidekick is just, maar de rest niet. Damn, dat was nu echt het enige dat ik er mij nog over herinnerde.
 
Terug
Bovenaan