Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 weken geleden nog voor een stuk op mijn bovenbeen gegaan bij iemand met al 20+ jaar ervaring en die denkt er ondertussen ook over om een 2e job te nemen maar heeft geen flauw idee wat hij zou moeten doen omdat hij al zo lang zelfstandig tattoo artist is.Binnekort sleeve afwerken bij Len Leye, voor de rest geen grote plannen hier. Ik zie wel veel posts van tattooeerders die tegenwoordig allemaal al een 2de job (gewone) hebben. Tgaat precies echt niet goed...
Beetje samenloop van verschillende dingen meen ik: wat overaanbod aan tattoo artists, gewoon minder budget voor tattoos onder de bevolking en hiernaast ook wat hypestijlen (bvb fine line of dan bvb blackout) waardoor de meer klassieke tattoueerders wat uit de boot vallen.
Mijn tattoodude doet vooral oldschool en viel paar maand geleden ook op dat ik gewoon een afspraak kon maken voor 3 weken erna. Heb nog geweten dat ik een afspraak moest maken voor een half jaar later. Hij was precies ook heel flexibel in zijn uren, dus viel idd wel op dat er iets aan de hand was.