Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik heb dementieOmdat je ze anders gaat vergeten?
Op handen zijn namen NOG marginalerHet is (IMO) zéér moeilijk om een naam te tatoeëren en niet niet marginaal te laten lijken
Het kan zeker en vast, maar ik kan ze op één hand tellen

Deel van mijn sleeve is net een stukje schouder, voelt gewoon heel raar aan. Tijdens het tattooeren was die precies in mijn nek bezig, maar dat is blijkbaar door die zenuwbanen op die plek, die dan doorschuiven (ofzoiets). Op zich wel te doen, er zijn lastigere plekken.Iemand ervaring met de bovenkant van de schouders te laten doen? Ik zit al lang met een idee maar denk dat die plek echt hels gaat zijn.
www.instagram.com
Wat bedoel je met traditional?Iemand suggesties voor goede traditional artiesten in België?
American traditional. Geen neotrad. Tattoo Jakke kende ik al, Levi Netto nog niet, dankje! Ben aan het zien om mijn ganse voorkant (borst, buik, ribben) vol te zetten/uit te breiden met trad.Wat bedoel je met traditional?
Levi Netto - Tattoo Jakke
Levi Netto doet zowat de klassieke flash tattoo´s. Jakke is een kennis van mij, dus ben wel wat biased, maar volgens mij is dat een van de meest ondergewaardeerde artiesten dat ik ken! Thuis in heel veel stijlen maar post op zijn IG eigenlijk veel te weinig van zijn werken.American traditional. Geen neotrad. Tattoo Jakke kende ik al, Levi Netto nog niet, dankje! Ben aan het zien om mijn ganse voorkant (borst, buik, ribben) vol te zetten/uit te breiden met trad.
www.instagram.com
Joe Dynamite (favoriet)Iemand suggesties voor goede traditional artiesten in België?
2ndJoe Dynamite (favoriet)
Levi Netto
Jan vanderoost
Jefcb
....
Sinsin/glorybound Tattoo
Joe Dynamite (favoriet)
Levi Netto
Jan vanderoost
Jefcb
....
Sinsin/glorybound Tattoo/souvenir/la main blue tattoo
.Terecht, blijft ne machtige klassieker.Bedankt allemaal. Ik heb al een berichtje gestuurd naar Levi Netto en ondertussen ook wat aan het rondsturen voor de conventie in Brussel. Naar alle waarschijnlijkheid gaat het richting een oldskool eagle op mijn borst.
Neenee, sta al redelijk vol maar ik bouw mijn bovenlichaam uit met traditional. Heb daar echt een voorliefde voor ontwikkeld. Die Bonni had ik zelfs nog niet gezien. Prijzen variëren wel aanzienlijk. €600 voor 3 uur tattoeëren bvb.Terecht, blijft ne machtige klassieker.
Op de conventie precies geen bekende traditional artiesten, dien Bonni ziet er wel deftig uit. Benieuwd naar het resultaat!!
Eerste tattoo?
Ik zou persoonlijk niet snel op een conventie getatoeëerd willen worden, tenzij die artiest al lang op mn bucketlist staat en voorts praktisch onbereikbaar is. Bv Paul Dobleman.Neenee, sta al redelijk vol maar ik bouw mijn bovenlichaam uit met traditional. Heb daar echt een voorliefde voor ontwikkeld. Die Bonni had ik zelfs nog niet gezien. Prijzen variëren wel aanzienlijk. €600 voor 3 uur tattoeëren bvb.
En wat is het geworden?Neenee, sta al redelijk vol maar ik bouw mijn bovenlichaam uit met traditional. Heb daar echt een voorliefde voor ontwikkeld. Die Bonni had ik zelfs nog niet gezien. Prijzen variëren wel aanzienlijk. €600 voor 3 uur tattoeëren bvb.
Het is een traditionele arend gewordenEn wat is het geworden?
Enfin, tattoozaken zijn precies dood atm. Ik passeer dagelijks de bekende shops in Antwerpen terug van't werk en ik moet zeggen dat er nauwelijks volk zit rond 17u.
Snap ook niet goed dat er nog nieuwe shops blijven poppen, zit letterlijk nooit volk. Al de artiesten zitten binnen dood op hun gsm te staren. Hoe kan zoiets overleven?
. Hard afgezien wel, vooral het sleutelbeen deed pijn. Blij met het resultaat. Inderdaad geen sinecure om de dag van vandaag een tattoo shop te openen.