Tattoos & Piercings

Steeds vaker denk ik er de laatste tijd aan om een gezichtstattoo te nemen. Zijn er hier leden die dat gedaan hebben en er spijt van hebben?
Ik ken veel artiesten die er spijt van hebben.
En van alle mensen die dat zouden 'mogen' hebben zijn het wel die.
Valt blijkbaar ook kei goe mee kwa pijn.

Just don't, is mijn advies. De maatschappij is echt nog niet klaar voor full blown face tats.

Nooit eerder zo'n tattoo gezien, maar zoals anderen zeggen ziet het er mij redelijk druk uit voor je arm. Als je voor de volledige afbeelding zou gaan, zou ik opteren voor de rug.
Dan hebde ook een enorm groot canvas gebruikt voor piet snot, zou ik niet aanraden.

Ik ken veel artiesten die er spijt van hebben.
En van alle mensen die dat zouden 'mogen' hebben zijn het wel die.
Valt blijkbaar ook kei goe mee kwa pijn.

Just don't, is mijn advies. De maatschappij is echt nog niet klaar voor full blown face tats.
Bedankt. Voor mij is het inderdaad een enorm twijfelgeval.
Of het pijnlijk is interesseert me eigenlijk niet (nog nooit last gehad wanneer ze een plaatsten).

Steeds vaker denk ik er de laatste tijd aan om een gezichtstattoo te nemen. Zijn er hier leden die dat gedaan hebben en er spijt van hebben?
Hoe zeg ik dit zonder verkeerd te laten overkomen, maar als ik je posts hier regelmatig lees dan vraag ik me af of het nu wel voor jou het juiste moment is om zo'n beslissingen te nemen...

Iedereen staat vrij te doen wat ze willen natuurlijk, maar hoe je het nu draait of keert een gezichtstattoo gaat wel héél ver van de norm. En is ook vrij definitief natuurlijk :p

Hoe zeg ik dit zonder verkeerd te laten overkomen, maar als ik je posts hier regelmatig lees dan vraag ik me af of het nu wel voor jou het juiste moment is om zo'n beslissingen te nemen...

Iedereen staat vrij te doen wat ze willen natuurlijk, maar hoe je het nu draait of keert een gezichtstattoo gaat wel héél ver van de norm. En is ook vrij definitief natuurlijk :p
Op dat punt heb je zeker gelijk.
Dit is moeilijk uit te leggen, maar ik heb in het verleden last gehad van hallucinaties waardoor ik al jaren anti-psychotica slik; ondanks dat ik mijn medicatie neem word ik de afgelopen weken weer opgeschrikt door geluidjes en bewegingen in mijn ooghoek (geen regelrechte hallucinaties dus). Waarschijnlijk beter dat ik op dit moment geen besluiten neem over tattoo's en dergelijke.

Bedankt. Voor mij is het inderdaad een enorm twijfelgeval.
Of het pijnlijk is interesseert me eigenlijk niet (nog nooit last gehad wanneer ze een plaatsten).
Tenzij je tattoo artist bent, of werkzaam in een beroep dat echt geen ene ruk geeft om uiterlijk, zou ik er wel te goei over nadenken.
En, zoals eigenlijk bij elke beslissing die permanent is: zolang je twijfelt zou ik het niet doen.

Dan denk ik aan een Sven Ryan, zit bij Palermo denk ik.
Ken ik inderdaad. En die zien er wel goed uit. Maar blijkbaar zijn zijn prijzen tegenwoordig zo van de pot gerukt.
En uiteraard, ik weet het maar al te goed, een goede tattoo kost geld. Maar blijkbaar is dat nog wat meer 😅

Ken ik inderdaad. En die zien er wel goed uit. Maar blijkbaar zijn zijn prijzen tegenwoordig zo van de pot gerukt.
En uiteraard, ik weet het maar al te goed, een goede tattoo kost geld. Maar blijkbaar is dat nog wat meer 😅
Ah geen idee?
Er is wel een stijging van de 100 euro per uur in het algemeen..

Nuja, imo, tattoos zijn nooit duur :D

Hier viel de rug veel beter mee dan verwacht!

Als alles doorgaat heb ik in oktober een afspraak voor mijn eerste chest tattoo (grote tattoo t.h.v. sternum. Eerste keer dat ik zoveel stress heb voor de pijn.
Sternum valt veel beter mee dan eerst gedacht, tot hiertoe blijft mijnen buik thv maag de grootste hel. Normaal doe ik een praatje met mijn tatoeëerder, deze keer 3u gezwegen.😬

Hier viel de rug veel beter mee dan verwacht!

Als alles doorgaat heb ik in oktober een afspraak voor mijn eerste chest tattoo (grote tattoo t.h.v. sternum. Eerste keer dat ik zoveel stress heb voor de pijn.
Sternum valt veel beter mee dan eerst gedacht, tot hiertoe blijft mijnen buik thv maag de grootste hel. Normaal doe ik een praatje met mijn tatoeëerder, deze keer 3u gezwegen.😬
Ik ga in september ook een serieuze op mijn sternum laten zetten. Kijk er ook echt niet naar uit :D

Zou deze laten zetten op me onderarm voor me kindje. Wat vinden jullie of wat kan beter?
Ik snap het niet om eerlijk te zijn. Zou ge dat in zijn geheel op uw onderarm willen zetten? Dat gaat er toch nooit op passen? Als ge dat echt op die manier op uw lichaam wilt én en er nog iets van wilt kunnen maken dan is het iets voor uw rug. Als ge dat hart of die hersenen een beetje fatsoenlijk 'leesbaar' op uw lichaam wilt krijgen spreekt ge al van tattoos van 15-20cm denk ik.

Laatst bewerkt:

Idd, bij de eerste aanrakingen kon ik zelf mijn buik niet stilhouden, ik trok die altijd ongewild in. Ik was bang voor de navel. Viel nog goed mee.

Lang leven kippenborstje en extra kraakbeen
That didn't work at all :(

Sternum en nog wat rond de tepel/onderkant borst gedaan.
Het is in stukjes van 2 uur nu, meer kan ik door weinig slapen (nachtshift) en andere verantwoordelijkheden echt niet af.
Moet ook wat zien dat niet heel mijn front moet genezen want heb mijn lichaam wel elke dag nodig.

Laatst bewerkt:
Zou graag de naam van mijn vrouw nog laten zetten iemand suggesties waar en hoe groot dat niet marginaal lijkt ( he te mag zichtbaar zijn )
Het is (IMO) zéér moeilijk om een naam te tatoeëren en niet niet marginaal te laten lijken :p

Het kan zeker en vast, maar ik kan ze op één hand tellen

Terug
Bovenaan