Tattoos & Piercings

Nee, aan 150€ per uur vind ik het welletjes...
Echt eh. Allee, ik krijg geen ´uurloon´ bij de 2 verschillende waarbij ik ging. Maar 150-250 euro voor telkens max 2 uur werk vind ik meer dan genoeg.

Ik heb, bij wijze van ´steun´, tijdens corona wel 2 kleine tekeningen gekocht die ze verkochten op IG.
 
Ik laat ook geen fooi achter, heb wel eens een Dark Souls art book cadeau gedaan omdat ik wist dat hij fan was. Maar ik krijg meestal een prijs voor de tattoo, ik haggle ook niet over de prijs ofzo.
Bij die dude waar ik dat boek had cadeau gegeven was er een dagprijs en had ik 3 dag sessies geboekt, hij had gevraagd of ik het zag zitten om het in 2 langere dag sessies te doen (er was een vriendin die hij al lang niet had gezien die de derde dag in de stad was). Was uiteindelijk gelukt en toen ik zei dat ik wel de drie sessies wou betalen (uur gewijs waren het 3 dag sessies - een dag sessie bij hem was 5 uur) wou hij er niks van weten en het ook niet aanvaarden. In Europa is een fooi voor een tattoo artist geen ding denk ik.
 
Zijn hier nog mensen die fooi achterlaten?
Ik heb vandaag mijn vaste tattooeerder een fooi van 30€ gegeven, hij vraagt altijd vriendenprijsjes, is heel chill en werkt vlot en zeer clean!
Na een 12 tal tattoos werd dat wel eens tijd vond 'k.

Lijkt mij niet meer dan normaal als hij dat altijd voor een vriendenprijsje doet.
 
Terug
Bovenaan