Steen-papier-schaar of blad-steen-schaar of schaar-steen-papier?

Welke term gebruik jij?


  • Totaal aantal stemmers
    63
Ge zijt we vergeten dat magriet al tegen de vlakte ligt door chuck zijn badass blik alvoor ze nog maar haar ak kan aanraken. En bertha lost haar greep om zijn lichaam te strelen waarna ze haar bezeert aan zijn spieren en door de shok een attaque doet.
Hiermee kan ik akkoord gaan.
Maar het was niet door zijn badass blik. Het was omdat ze al zo lang niet meer van de grond gegaan is, dat ze spontaan een orgasme kreeg van Chuck's aanwezigheid. Zwakke benen, vapeurkes en geen macht meer om nog wat aan te vangen.
Gelukkig voor de Chuck, is Margriet niet meteen een lustobject, waardoor hij zich terug kan focussen en het gevecht kan winnen.
 
Als 1 speler chuck heeft, 1 speler de cd en 1 speler bertha, dan is het effectief game over voor de chuck speler.
Hij moet namelijk zijn handen op zijn oren leggen omdat de Margriet's cd zo onverdragelijk is.
Vervolgens pakt Bertha hem langs achter vast, waardoor hij geen kant meer op kan. Dan neemt Margriet hare AK47 en Bertha een UZI en knallen ze hem meermaals gaten in het lijf.
In dit geval winnen dus speler 2 en 3 tegelijk en moeten ze daarna op de vuist om alsnog 1 winnaar te hebben.
Allemaal heel mooi uitgelegd, maar er was geen sprake van dat margriet daar aanwezig was. Het was enkel haar cd.

Je moet nu niet beginnen de spelregels naar je hand zetten omdat je aan het verliezen bent eh!

En Chuck Norris knal je geen gaten in het lijf, Chuck Norris steekt eerst gaten in zijn lijf zodat de kogels er gewoon door passeren en brand ze dan weer toe. Get your facts straight.
 
oelala, nulsomspel, meneer kent fancy woorden. oelala, meneer voelt zich een geleerde nu. oelala, we krijgen een linkje voor als we niet zouden weten wat een nulsomspel is. oelala, meneer voelt zich beter dan ons.
Ik heb het ook maar gekopieerd van Wikipedia omdat ik een domkop ben. 😅
 
blad-steen-schaar

Bekt ook gewoon veel lekkerder, enige optie met 1 lettergreep per woord.
 
Ik speel frikandel curryworst boulet

de frikandel verliest van curryworst verliest van boulet verliest van frikandel
 
Laatst bewerkt:
Ik speel pretoogje diffiehm ko boulet schaar karton ponykampzwamdatetegelbakken

de regels:

karton wint van ko

ko verliest van iedereen

of was het boulet steen fifa de mol?
 
Ik wou mene naam terug veranderen naar Drakinus maar dat was te moeilijk en dat zou de servers van Telenet overbelasten en zou den boel ontploffen en de kerncentrales zouden smelten en dan wordt het chernobil all over again.

Of ze waren mss te lui bij telenet da kan ook.
 
Ik wou mene naam terug veranderen naar Drakinus maar dat was te moeilijk en dat zou de servers van Telenet overbelasten en zou den boel ontploffen en de kerncentrales zouden smelten en dan wordt het chernobil all over again.

Of ze waren mss te lui bij telenet da kan ook.
Kom, garnaalke pellen
 
Terug
Bovenaan