Nic!
New member
iTrader:
95% (19/20)
- Nieuw/tweedehands
- Nieuw
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Ja
- Ook elders te koop aangeboden
- Neen
- Verzending/afhaal
- Verzending
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Gent (centrum)
In een opwelling gekocht nadat in alle eerlijkheid, de Valve strategie van geselecteerd te zijn geworden en dan 3 dagen te hebben om aankoop te voltooien got to me.
Eergisteren (vrijdag) al thuis geleverd gekregen, geïnstalleerd maar na een paar eerste ervaringen toch beseft dat het niet voor mij is.
Daarmee stel ik hem dus te koop. Geen interesse in scalping achtige toestanden om winst te maken, maar wil ook geen verlies te maken. Dus ondanks één uurtje gebruik (alles zal wel naar factory settings terug gezet worden en alles in oorspronkelijke doos teruggeplaatst worden als nieuw), zou ik graag de retail prijs terugkrijgen, excl. verzendkosten (1430 EUR). Afhaling kan ook, regio Gent Centrum.
Is dus inclusief Steam Controller & face plates (deze zijn wel nog ongeopend).
Eergisteren (vrijdag) al thuis geleverd gekregen, geïnstalleerd maar na een paar eerste ervaringen toch beseft dat het niet voor mij is.
Daarmee stel ik hem dus te koop. Geen interesse in scalping achtige toestanden om winst te maken, maar wil ook geen verlies te maken. Dus ondanks één uurtje gebruik (alles zal wel naar factory settings terug gezet worden en alles in oorspronkelijke doos teruggeplaatst worden als nieuw), zou ik graag de retail prijs terugkrijgen, excl. verzendkosten (1430 EUR). Afhaling kan ook, regio Gent Centrum.
Is dus inclusief Steam Controller & face plates (deze zijn wel nog ongeopend).