Squidward heeft een boeboe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Squidward

Well-known member
Vorige week ben ik gestruikeld. Ik had mijn armen vol dus kon niet voorkomen dat ik vol op mijn knie/zijkant knie gevallen ben. Dat deed pijn, met een gevoel alsof het bloed stroomde, maar er was niks aan te zien en nu na een week ziet het maar een beetje blauw. Máár, bij de minste druk (en ik ga bijvoorbeeld vaak zitten leidend met dat been) is dat onvoorstelbaar pijnlijk. Echt een brandende en volgehouden pijn, alsof ze er een vlam op zetten. Daarnet moest ik iets onder de zetel uitvissen, ik zet mij zonder nadenken op die knie en de pijn was zodanig dat mijn ontbijt terug boven gekomen is. Nu tien minuten later, nog altijd een brandende pijn.
Iemand een idee wat hier gebeurd is? Ik ben louter nieuwsgierig, ik denk niet dat ik er mee naar de dokter moet, zal efkes doorbijten zijn, maar miljaarde nonde🤬 doet dus wel pijn.

Vorige week ben ik gestruikeld. Ik had mijn armen vol dus kon niet voorkomen dat ik vol op mijn knie/zijkant knie gevallen ben. Dat deed pijn, met een gevoel alsof het bloed stroomde, maar er was niks aan te zien en nu na een week ziet het maar een beetje blauw. Máár, bij de minste druk (en ik ga bijvoorbeeld vaak zitten leidend met dat been) is dat onvoorstelbaar pijnlijk. Echt een brandende en volgehouden pijn, alsof ze er een vlam op zetten. Daarnet moest ik iets onder de zetel uitvissen, ik zet mij zonder nadenken op die knie en de pijn was zodanig dat mijn ontbijt terug boven gekomen is. Nu tien minuten later, nog altijd een brandende pijn.
Iemand een idee wat hier gebeurd is? Ik ben louter nieuwsgierig, ik denk niet dat ik er mee naar de dokter moet, zal efkes doorbijten zijn, maar miljaarde nonde🤬 doet dus wel pijn.
Je bent op je knie gevallen en na een week blijft het zo pijnlijk dat je moet overgeven wanneer je normaal beweegt. Zeker dat je dan 10 min lang een brandende pijn hebt is waarschijnlijk toch het teken dat het wat meer is dan een ordinaire kneuzing.

Ik zou daarmee naar de dokter gaan hoor.

Oei. Dat klinkt allemaal niet zo gezond. Ik zou via dichte familie of in de vriendenkring een MRI fixen. Het kan wel even duren voor het aan jou is. :unsure: . Gewoon zoals hierboven is gezegd even naar de dokter en anders naar spoed.

Dit is toch exact waar dokters voor zijn? En zelfs al zitten er hier: die gaan geen diagnoses maken op basis van tekst. Ga gewoon naar de huisdokter. Zeker als je moet overgeven van de pijn is dat toch een teken dat er iets niet in orde is.

Als je iets (semi) ernstig voor hebt kan het goed zijn dat je het erger maakt door er niet gepast mee om te gaan trouwens, en dat kan van een blessure die enkele weekjes duurt een blessure maken waar je maanden of jaren mee sukkelt. Naar de dokter gaan of daar op zijn minst naar bellen is het enige verstandige wat je hier kan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan