Spotted auctions

Sqarzz

Active member
Voor wie dit nog niet zou kennen: op heel wat sites kan je (online) bieden op verkopen van faillisementen en stock clearances. Om een aantal grotere te noemen:

Daarnaast kan ik ook nog de volgende site aanraden. Het is basically een aggregator van verschillende veilingshuizen:

ik heb zelf al goede zaken kunnen doen, vooral toen ik aan het verbouwen was.
Disclaimer: vergeet niet na te kijken dat het een veiling in België betreft en hou rekening met btw + (opgeld+btw) op elke bieding die je doet.
 
Iemand PVC ramen en deuren nodig?

 
Iemand PVC ramen en deuren nodig?

Stel u voor dat ge zo vijf jaar lang allerhande bouwmateriaal opkoopt via veilingen en dan een architect de opdracht geeft om daarmee een huis te ontwerpen :p
 
Stel u voor dat ge zo vijf jaar lang allerhande bouwmateriaal opkoopt via veilingen en dan een architect de opdracht geeft om daarmee een huis te ontwerpen :p
Of omgekeerd, op basis van bouwplannen gekeken wat je nodig hebt. Dat is alle sinds wat ik gedaan heb tijdens onze bouwwerken.
 
Eigenlijk pas 4 maanden geleden ontdekt, maar toch al enkele koopjes gedaan.
Vooral aangezien ik mijn uitzet bij elkaar aan het verzamelen was en meubelenzaak Belgica failliet ging. Zeker wat leuke deals tegengekomen.
 
Nog nooit iets gekocht. Een tijd geleden zag ik een slagschroevendraaier of hoe noemt dat in het AN. Schone prijs dacht ik. Ik log in, zie de kosten die er bij komen... en ik dacht ik kijk toch eens online wat dat nieuw kost. Blijkt dat het hoogste bod al zo hoog was dat je voor 10 euro meer een nieuwe had. Dan koop ik voor 10 euro meer toch bij een gekende retailer bedankt.

Voor de rest nog maar weinig interessante dingen gezien, al ben ik er ook niet actief mee bezig. Als ik er iets van zie passeren kijk ik soms eens, dat wel. Het feit dat die ophaalmomenten ook op de meest onmogelijke uren zijn en meestal nog eens veel te ver rijden, maakt het eigenlijk onaantrekkelijk. Ik weet van mijn schoonbroer dat hij zo wel al eens slagen gedaan heeft toen hij nog maar begon als zelfstandige.
 
Terug
Bovenaan