En legit? Hoogstwaarschijnlijk wel gezien je ze ook als bedrijf kan kopen. Vermoed dat ze dan een datum in de toekomst nemen en die veranderen met nrplaat en periode...

Nuja de vorige keer ging dit wel vlot met die sticker, is nu geen ramp :)
Geen idee. Moet de site eens vragen. Die sticker krijg je moeilijk van de ruit van dacht ik?

Edit:
Deze blijkbaar

Sinds vorig jaar kan je in de tankstations (of op zijn minst degenen kort voor de grens) ook een digitaal vignet kopen aan van die kiosken, dan moet ge ook niks op uw ruit plakken.

Sinds vorig jaar kan je in de tankstations (of op zijn minst degenen kort voor de grens) ook een digitaal vignet kopen aan van die kiosken, dan moet ge ook niks op uw ruit plakken.
Ah oké, wist ik niet. Soit, die kameraad heeft ook via die Nederlanse site besteld. Ziet er betrouwbaar uit. Onnodig stoppen proberen we te vermijden :unsure:

Net efkes gehoord bij de -18 jarigen die meegaan naar Oostenrijk: beiden hun 2e prik is minder dan 7 maanden ( 210 dagen ) oud als we terugkere nvan Oostenrijk, dus dat is oké denk ik. Enkel een PCR moeten ze dan doen voor vertrek ( of alsnog booster krijgen).

Laatste dag arm pijngedaan, ging wat snel naar de poortjes van de lift en te weinig sneeuw om er met botten tegen te stoppen (te hoog). Was kiezen tussen pijnlijke arm of pijnlijk been :lol:

Eergisteren terug van een weekje snowboarden in Alpe d'huez. Na vorige jaar geen skireis gehad te hebben, deed het nog es deugd om nog es op de latten te staan.

In totaal 5 keer ofzo de Sarenne gedaan. Twee keer volledig bovenaan vanop de Pic Blanc. Vorige keer was die lift naar de pic Blanc volledig dicht.

Volledige week elke dag zon, amper wolkje gezien. Dat was ook al lange tijd geleden.

Bijna nooit lang moeten wachten aan de skiliften. Refreshing.

Weinig controle op EU covid certificaat. In totaal 2 keer moeten tonen aan een skilift. Voor de rest wijzen ze op het dragen van een mondmasker maar echt afdwingen doen ze niet. In de bakjesliften hielden de meesten er zich nog aan maar op de zetelliften en in de rijen misschien de helft ofzo.

Aant kijkt om in maart nog es een skitripje te doen.

Welke zijn goede regio's om te gaan rond eind maart / begin april om nog sneeuw te hebben?

Welke zijn goede regio's om te gaan rond eind maart / begin april om nog sneeuw te hebben?
Les 2 Alpes, Val Thorens, Tignes, Ischgl, Zermatt, Saas Fee, Sölden, Mayerhofen, etc.

Je moet op zoek gaan naar gebieden met een gletsjer, hoog gelegen en met veel sneeuwkanonnen.

Zoals @Japser zegt, maar over het algemeen boven de 2000m

1 keer met pasen gegaan (dus begin april) en toen in Valloire gegaan
Dalafdalingen waren dramatisch maar alles boven de 2000m was wel top (zelfs verse sneeuw) en dat is 70% van gebied (en je kan met eitjes naar beneden).
Alleen laatste dag was alles slecht, saharazand overal :D

Ik heb een aanbod gekregen voor Nendaz (plaatjes draaien van 15u-20u in bar). Kunnen nog 4 pers. extra gratis verblijven (appartement voor 6pers) van 27/03-03/04.
Transport : Ik kan er 2 meenemen met wagen , 1 tank naft is incl. De rest is opleg voor de passagiers :)

Eventueel hier interesse? Quasi al mijn compagnons zijn leerkrachten, dus voor hun is dat geen optie.

Ik heb een aanbod gekregen voor Nendaz (plaatjes draaien van 15u-20u in bar). Kunnen nog 4 pers. extra gratis verblijven (appartement voor 6pers) van 27/03-03/04.
Transport : Ik kan er 2 meenemen met wagen , 1 tank naft is incl. De rest is opleg voor de passagiers :)

Eventueel hier interesse? Quasi al mijn compagnons zijn leerkrachten, dus voor hun is dat geen optie.
Interesse.
Tot voor corona hadden we daar een appartement dus ga er al heel mijn leven.
Nu al 2de jaar op rij dat ik niet op de plank geraak, mijn skiënde vrienden zijn beperkt en die waar ik de laatste jaren met ging hebben geen interesse atm. (met het appartement te hebben stonden ze precies rapper te springen).
Ik rij er dus met mijn ogen toe heen, wel late periode voor sneeuwzekerheid in nendaz.
Moest je dus tegen dan aan geen gezelschap geraken laat je maar weten :thumb:

ps: Welke bar trouwens?

Ook wel interesse hier. Ik weet niet of ik het geregeld krijg (ik ga verhuizen), maar geef mij ook voorzichtig op 👀

Edelweiss bar

Alles hangt af van de overheid :') Normaal ga ik lesgeven met Krokus, maar die week staat of valt met het besluit ivm boosteren van jongeren. Vrijdag is absolute deadline

Ik heb ook wel interesse :)

Is goed om te weten dat er interesse is. Zal dat laten weten aan de uitbater/organisator.
Nu als hij definitieve bevestiging krijgt van andere dj's voor vrijdag, zal hij die uiteraard voornemen.

Dus alles is nog onder voorbehoud t/m vrijdag

wat een dump in oostenrijk atm :love:

Zell Am See... I was there.. the snow was not :(

273010191_6809037775834956_6442269746384889703_n.jpg

Terug
Bovenaan