@Tomski volgens deze site zou het toch geen probleem mogen zijn met Johnson + booster.

Edit: kameraad kreeg groen bij Herstelcertificaat, maar rood bij vaccinatie via de app van Oostenrijk

Laatst bewerkt:

@Tomski volgens deze site zou het toch geen probleem mogen zijn met Johnson + booster.

Edit: kameraad kreeg groen bij Herstelcertificaat, maar rood bij vaccinatie via de app van Oostenrijk

Ja op herstel kreeg ik ook groen, maar gaat dat nog geldig zijn in maart?

Ja op herstel kreeg ik ook groen, maar gaat dat nog geldig zijn in maart?
Ik lees het volgende (tegen maart kan het natuurlijk ook nog veranderen):

Een herstelbewijs geeft recht op toegang gedurende 180 dagen vanaf de genezing. Een herstelbewijs, een medische bevestiging dat je corona hebt gehad (moet worden bevestigd door een PCR-test) of een bewijs van isolatie gelden hiervoor als bewijs.
Let, indien van toepassing, ook op de paragraaf "Binnenkomst met positieve PCR-test na herstel".

Ik lees het volgende (tegen maart kan het natuurlijk ook nog veranderen):

Een herstelbewijs geeft recht op toegang gedurende 180 dagen vanaf de genezing. Een herstelbewijs, een medische bevestiging dat je corona hebt gehad (moet worden bevestigd door een PCR-test) of een bewijs van isolatie gelden hiervoor als bewijs.
Let, indien van toepassing, ook op de paragraaf "Binnenkomst met positieve PCR-test na herstel".
180 is ok, had schrik dat ze het effectief op 90 dagen gingen zetten

180 is ok, had schrik dat ze het effectief op 90 dagen gingen zetten
Er staat behoorlijk wat informatie op die site met alle combinaties van herstel en vaccinaties. Heb me nog niet echt erin verdiept, maar denk dat gij geen probleem gaat hebben met de huidige regels. Kan natuurlijk nooit kwaad om even dubbel te checken voor je gaat.

Dit was een rechtstaand pintje aan een pistehutteke met Auffe aufn Berg door de speakers

g7IVLv3.jpg

Meer moet dat niet zijn :)

Altijd leuk een frisse pint en babbelen. Moeten geen zuip en comatoestanden meer zijn voor mij!

Wat een weer in de Alpen dus de kans op slecht weer binnen 2 weken is groot :unsure:
It seems…. Net wanneer ik een tripje in de planning heb (week van 30 Jan). Maar laat ons positief blijven denken: “in de week van 24 Jan wordt het even slecht weer, de sneeuwlagen worden flink aangevuld, en op zaterdag 29/1 wordt het prachtig weer voor de ganse week.” Als we dit hard genoeg denken zullen de weergoden ons mss gunstig gezind zijn ;-)

Tips voor beginner-vriendelijke regio's?
Liefst Oostenrijk / Noord-Italië, ik wil niet wéér bijna 200 euro tol betalen op Franse snelwegen :wallbash:

Après-ski is compleet onbelangrijk, hoe minder hoe beter zelfs. Zou voor februari/maart zijn.

It seems…. Net wanneer ik een tripje in de planning heb (week van 30 Jan). Maar laat ons positief blijven denken: “in de week van 24 Jan wordt het even slecht weer, de sneeuwlagen worden flink aangevuld, en op zaterdag 29/1 wordt het prachtig weer voor de ganse week.” Als we dit hard genoeg denken zullen de weergoden ons mss gunstig gezind zijn ;-)
Nee die week ga ik!
Tips voor beginner-vriendelijke regio's?
Liefst Oostenrijk / Noord-Italië, ik wil niet wéér bijna 200 euro tol betalen op Franse snelwegen :wallbash:

Après-ski is compleet onbelangrijk, hoe minder hoe beter zelfs. Zou voor februari/maart zijn.
200? Heb eens gekeken en meestal zit je rond de 40-60 euro enkele rit

Dan zou ik kijken naar een klein familiegebiedje in Duitsland/ vorarlberg. Gewoon omdat je er snel naar toe rijdt.

Oberstaufen
Kleinwalsertal
Andelsbuch
Balderschwang
Schoppernau
...

Ze staan allemaal op google maps en meer info vind je op bv wintersport.be

Voor goedkopere slaapplekken kan je airbnb gebruiken.

Laatst bewerkt:
Péage naar Albertville (voor gebieden zoals Valtho enz) is 164eur heen & terug

Week voor Kerstmis naar La Plagne geweest, en ik was rond de 85-90 euro kwijt enkel.
Dat is vanuit de Vlaanders dan?
Want vanaf Nancy is het 43 naar La plagne volgens viamichelin (wel niet over Lyon rijden)
En de route van autoroutes.fr geeft zelfs 'maar' 37 en naar Flaine zelfs maar 24 :p maar gaat denk ik via zwitserland

Als je natuurlijk blind uw GPS volgt ...

Laatst bewerkt:
Zijn die stickers/pads op je snowboard echt nodig?

Degene die je gebruikt als je 1 voet los hebt?
Want op mijn nieuw snowboard heb ik er zo geen

Zijn die stickers/pads op je snowboard echt nodig?

Degene die je gebruikt als je 1 voet los hebt?
Want op mijn nieuw snowboard heb ik er zo geen

Als je voet niet van je plank schuift bij het nemen van een sleeplift zou ik zeggen, laat ze vallen.

Ik gebruikte dat enkel daarvoor.

Terug
Bovenaan