Yeah, me too hoor, jammer genoeg is het meer niet dan wel poeder in de gemiddelde Europa ski resorts. Als ge naar van die promo filmkes kijkt van die mannen in Canada of US, my god dan kom ik toch spontaan klaarIk vind van wel ja. Natuurlijk is hij in 't poeder het beste maar mocht er elke dag poeder zijn, zou ik enkel dat doen ook.
.Ik heb ooit een paar jaar in Noorwegen verbleven, en ondanks dat daar geen echt hoge bergen (en dus lange pistes) zijn, was de sneeuw zelf daar wel fucking zalig
.Cool, met mijn poederbord (fintwin) kan ik echt niks anders doen dan poederen. Elke keer als ik dat in een carve gooi, schiet de achterkant wegCarven gaat deftig. Kort draaien ook. Je kan er best veel mee voor een poederboardje te zijn.
.Iedereen zijn eigen ding, zolang ge u maar amuseert. Mijn "chase" achter de hoogste snelheid ligt ook al een paar jaar achter mij. Vae the doet teveel pijn nuknal wel niet, dus geen idee wat de topsnelheid is![]()
.Maar een poederbord kan typisch wel wat snelheden halen. Nu bon met een parkbordje gaat dat ook, maar begint de neus de klapperen, wat... euhm... oncomfortabel is
.

.