Ik snap nog altijd niet wat ik nu het best doe om zondag op maandag nacht Oostenrijk binnen te geraken, en maandag te skiën.
Ter info: Ik heb zonet mijn boosterprik gehad en heb nog geen corona gehad (as far as I know)

1. Heb ik mijn certificaat tegen maandag ochtend? En ALS ik dat heb, ben ik toch 100% ok, juist?

2. Ik heb vrijdag namiddag nog een PCR test gepland staan. Laat ik die best staan? Of loop ik net risico dat ik positief test door de booster? En ga ik het bewijs daarvan op tijd hebben? (cfr. Nieuwjaar ertussen)

Iemand met enig inzicht hierin? @Tomski eventueel?

Ik snap nog altijd niet wat ik nu het best doe om zondag op maandag nacht Oostenrijk binnen te geraken, en maandag te skiën.
Ter info: Ik heb zonet mijn boosterprik gehad en heb nog geen corona gehad (as far as I know)

1. Heb ik mijn certificaat tegen maandag ochtend? En ALS ik dat heb, ben ik toch 100% ok, juist?

2. Ik heb vrijdag namiddag nog een PCR test gepland staan. Laat ik die best staan? Of loop ik net risico dat ik positief test door de booster? En ga ik het bewijs daarvan op tijd hebben? (cfr. Nieuwjaar ertussen)

Ik had mijn certificaat net op tijd en een negatieve pcr, dus ik kan niet zeggen hoe ze zouden gereageerd hebben. Ook aan de grens geen controle gezien...

Nee je kan niet positief testen op Corona door vaccin. Je krijgt geen Corona ingespoten he

Mijn booster stond dag erna op covidsafe-app (wel handmatig refreshen)

Nee je kan niet positief testen op Corona door vaccin. Je krijgt geen Corona ingespoten he

Mijn booster stond dag erna op covidsafe-app (wel handmatig refreshen)

Booster certificaat op covidsafe toont overal rood bij 2g check in resto. Ik laat nu gewoon mijn eerste vaccinatie van juni zien.

indeed ook niet mijn bedoeling er een corona discussie van te maken, ma better safe than sorry, vandaar de vraag!!!
Thanks allemaal voor de info!!

Booster certificaat op covidsafe toont overal rood bij 2g check in resto. Ik laat nu gewoon mijn eerste vaccinatie van juni zien.
Huh? Ik zou verwachten dat het certificaat van mijn 2e vaccinatie rood zou kleuren als ik een booster heb?

indeed ook niet mijn bedoeling er een corona discussie van te maken, ma better safe than sorry, vandaar de vraag!!!
Thanks allemaal voor de info!!

Huh? Ik zou verwachten dat het certificaat van mijn 2e vaccinatie rood zou kleuren als ik een booster heb?
Ja, snap het ook ni goe

Ga terug discussie voeren in het corona topic aub. Hier zijn we om over sneeuwreizen te praten. (en neen, ge hebt geen gelijk)
Ik antwoord op zijn vraag en jij komt hier beweren dat ze Corona virus inspuiten :rofl:

Mss zelfs eens eerst opzoeken hoe de vaccins werken. Fake news mag overal weerlegd worden.

Ski's binnengestoken voor onderhoud en die mens zei alweer dat ik zeker niet te laat was. 2 keer een week mee geskied +50km/d en laatste keer was net voor Corona. Maar nee onderhoud is echt elke skiweek nodig hoor!

Laatst bewerkt:
Ik antwoord op zijn vraag en jij komt hier beweren dat ze Corona virus inspuiten :rofl:

Mss zelfs eens eerst opzoeken hoe de vaccins werken. Fake news mag overal weerlegd worden.

Ski's binnengestoken voor onderhoud en die mens zei alweer dat ik zeker niet te laat was. 2 keer een week mee geskied +50km/d en laatste keer was net voor Corona. Maar nee onderhoud is echt elke skiweek nodig hoor!

omdat "te laat" geen goede omschrijving is.
ik heb 4 maand op seizoen gezeten, en mijn snowboard nooit gewaxed of geslepen.

eigenlijk van het waxen niet zoveel last gehad (zat in sölden, dus weinig platte stukken)
Dat het niet geslepen was, was enkel lastig, omdat ik op de berg werkte en pas tegen half 9 volledig in de donker (hoofdlamp) naar beneden moest snowboarden.
De pistes waren toen op zijn slechtst, want iedereen had daar een hele dag op geskied, en de bulten waren toen meestal al terug vastgevroren met daartussen ijsplaten.
dan nog lukt het nog maar leuk is anders.

maar als ik nu op reis ga, wax ik ze altijd.
slijpen om de 2 weken is meer als genoeg (voor 95% van de wintersporters)
Waxen, zou ik om de skiweek doen, al is het alleen al voor die stomme platte wegeltjes soms.
indien die er niet zijn... ja dan is het ook weer niet zo belangrijk.

ik doe nu wel flexijob in een skiwinkel, en slijp & wax mss meer als 1000 ski's op een goed winter seizoen. wel met machines allemaal.
ben nu ook niet hun beste reclame :p

Terug
Bovenaan