Silent Hill 2

Mijn kameraad heeft het spel uitgespeeld op 27 uur en die heeft die trophy gekregen voor het onder de 10 uur te doen. Hij denkt dat die klok reset vanaf je 24h hebt. Springt dan opnieuw naar 0 vanaf 24h. Nog iemand dat gehad? In dat geval kan ik het beter heel rustig aan doen :lol:

Is het vergelijkbaar met Alan Wake 2 qua gameplay? Als ik video's bekijk, lijkt het redelijk gelijkaardig. Dus my cup of tea wel.
En misschien (hopelijk) iets creepier?

Origineel nooit gespeeld btw.

Voor mij kan je deze idd vergelijken met alan wake 2. En idd zoals je al zelf had opgemerkt creepier. Als je alan wake 2 kon pruimen zal deze zeker ook goed bevallen.

Mijn kameraad heeft het spel uitgespeeld op 27 uur en die heeft die trophy gekregen voor het onder de 10 uur te doen. Hij denkt dat die klok reset vanaf je 24h hebt. Springt dan opnieuw naar 0 vanaf 24h. Nog iemand dat gehad? In dat geval kan ik het beter heel rustig aan doen :laugh:
Klopt, kheb em ook zo en vond ik niet persé erg, spaart mij een gerushte playtrough.

ik heb em uit gespeeld in 13 u , 27 is echt wel lang.
Maar 13 dan weer heel rap ( voor een eerste keer toch ). Hangt veel af van speelstijl en hoe gronding je alles bekijkt en doet. Ik had zelf ook net iets meer dan 24 uur maar wel 3 verschillende eindes en op 2 of 3 collectables na ook alles gevonden en gedaan.

Ik weet niet of je die uren heel nauwkeurig zijn, mijn in game save zegt 37uur en via trophy overzicht 54 uur. En het is nog niet uit btw spel heeft wel paar keer aan gestaan als ik niet verder speelde. K zalt nog laten weten als ik het eind resultaat zie. Gisteren ko gelegen en niks kunnen doen. Hoop hem vandaag uit te hebben

In-game klok is wat je effectief gespeeld hebt. Zodra je de game op pauze zet gaat de in-game klok niet omhoog. Terwijl de klok op PS5 zelf wel omhoog gaat...

Klok gaat wel omhoog met de map op of als je in je inventory zit, gewoon niet op pause. Als je een save reload is die tijd ook weg.

Aan het twijfelen om nu Alan Wake 2 ook aan te schaffen met deel 1 er bij in de fysieke versie. Enkel zie ik er een beetje op tegen deel 1 te spelen, ziet er mij niet super goed aged uit.

Zal em mij eens aanschaffen en dan eens paar maand over denken wanneer ik dat ooit zou kunnen gespeeld krijgen xD

Terug
Bovenaan