Vandaag beetje vroeger slapen, morgen wat inhalen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, Daarna nog een bossbattle, gevolg is nu wel dat mijn kogels op zijn. Had die echt behoorlijk goed opgespaard, maar heb continu mijn shotgun gereed gehouden in de prison. Wall crawling mtf's! 
Boris van gamekings? Dat is echt een dikke idioot. Die kan beter gewoon stoppen met gamen en een andere hobby zoeken. Kan je echt niet serieus nemen...Zo te lezen is iedereen hier wel enthousiast over deze remake? Misschien moet hem dan ook wel eens aankopen.
Ik had gisteren naar de review gekeken van Gameking maar daar werd deze remake met de grond gelijkgemaakt.
Ik ben nu ook in die appartementen. Heel goed spelHeb de originele nooit gespeeld maar deze valt bij mij wel in de smaak.
Ben nog maar juist uit de appartementen
Zo te lezen is iedereen hier wel enthousiast over deze remake? Misschien moet hem dan ook wel eens aankopen.
Ik had gisteren naar de review gekeken van Gameking maar daar werd deze remake met de grond gelijkgemaakt.
Ik had nog nooit van gameking gehoord en na 5 van de 11 min van die hun video had ik het al gehad. Rond de pot draaien, niks zeggen en als ze dan toch beginnen over de game zeggen ze dan nog dingen die niet waar zijn, hij zegt dat de radio voor monsters te detecteren er niet meer in zit...Ik had gisteren naar de review gekeken van Gameking maar daar werd deze remake met de grond gelijkgemaakt.

want die da het al gespeeld hebben gaan het te traag vinden en voor nieuwe is het te duur en niet modern genoeg 

Ik had nog nooit van gameking gehoord en na 5 van de 11 min van die hun video had ik het al gehad. Rond de pot draaien, niks zeggen en als ze dan toch beginnen over de game zeggen ze dan nog dingen die niet waar zijn, hij zegt dat de radio voor monsters te detecteren er niet meer in zit...
Serieus...?
Nog wat verder gekeken want dit was zo hilarisch slecht xD
Man, ik ken die kerel niet maar hoe out of touch is die hier mee xD
Dit spel is gemaakt voor niemand![]()
![]()
want die da het al gespeeld hebben gaan het te traag vinden en voor nieuwe is het te duur en niet modern genoeg
![]()
Also, nagel op de kop en ik hoef hem er maar één keer voor gezien te hebben.

Met gewoon die locaties te posten zegt weinig over het verloop...Hotel, prison, hospital? Nu nog de end game posten en ik moet het eigenlijk al nimmer spelen op een later moment want ik weet het al...
End game staat er toch al bij? /SHotel, prison, hospital? Nu nog de end game posten en ik moet het eigenlijk al nimmer spelen op een later moment want ik weet het al...

.