Silent Hill 2

462549891_1333909967473230_223789900114304373_n.png

Gisteren nog wat gespeeld. Effe in furymode gegaan in de Prison. Echt doorheen gevlogen 😅, Daarna nog een bossbattle, gevolg is nu wel dat mijn kogels op zijn. Had die echt behoorlijk goed opgespaard, maar heb continu mijn shotgun gereed gehouden in de prison. Wall crawling mtf's! 🙈

Zo te lezen is iedereen hier wel enthousiast over deze remake? Misschien moet hem dan ook wel eens aankopen.
Ik had gisteren naar de review gekeken van Gameking maar daar werd deze remake met de grond gelijkgemaakt.

Heb de originele nooit gespeeld maar deze valt bij mij wel in de smaak.
Ben nog maar juist uit de appartementen

Zo te lezen is iedereen hier wel enthousiast over deze remake? Misschien moet hem dan ook wel eens aankopen.
Ik had gisteren naar de review gekeken van Gameking maar daar werd deze remake met de grond gelijkgemaakt.
Boris van gamekings? Dat is echt een dikke idioot. Die kan beter gewoon stoppen met gamen en een andere hobby zoeken. Kan je echt niet serieus nemen...

Hotel, prison, hospital? Nu nog de end game posten en ik moet het eigenlijk al nimmer spelen op een later moment want ik weet het al...

Als je het budget hebt zou ik het zeker doen. Tis echt een toffe leuke game. Puzzels ook niet te moeilijk waardoor je niet zo veel tijd verliest met puzzeltjes op te lossen. Speelt enorm vlot. En het sfeertje. Man man man. Top gewoon.

Ik had nog nooit van gameking gehoord en na 5 van de 11 min van die hun video had ik het al gehad. Rond de pot draaien, niks zeggen en als ze dan toch beginnen over de game zeggen ze dan nog dingen die niet waar zijn, hij zegt dat de radio voor monsters te detecteren er niet meer in zit...

Serieus...? :p

Nog wat verder gekeken want dit was zo hilarisch slecht xD
Man, ik ken die kerel niet maar hoe out of touch is die hier mee xD

Dit spel is gemaakt voor niemand 😂 😂 😂 want die da het al gespeeld hebben gaan het te traag vinden en voor nieuwe is het te duur en niet modern genoeg 😂😂

462543680_485538030845314_3892162342985836671_n.png

Also, nagel op de kop en ik hoef hem er maar één keer voor gezien te hebben.

Laatst bewerkt:
Ik had nog nooit van gameking gehoord en na 5 van de 11 min van die hun video had ik het al gehad. Rond de pot draaien, niks zeggen en als ze dan toch beginnen over de game zeggen ze dan nog dingen die niet waar zijn, hij zegt dat de radio voor monsters te detecteren er niet meer in zit...

Serieus...? :p

Nog wat verder gekeken want dit was zo hilarisch slecht xD
Man, ik ken die kerel niet maar hoe out of touch is die hier mee xD

Dit spel is gemaakt voor niemand 😂 😂 😂 want die da het al gespeeld hebben gaan het te traag vinden en voor nieuwe is het te duur en niet modern genoeg 😂😂

462543680_485538030845314_3892162342985836671_n.png

Also, nagel op de kop en ik hoef hem er maar één keer voor gezien te hebben.

Haha ! die kerel zen comment ! sweet..

Ik kijk al 16 jaar naar gamekings ze zijn wel grappig maar echt objectief kan je ze niet noemen. Hoezo borris die oude speel je op 6 uur uit lol

Hotel, prison, hospital? Nu nog de end game posten en ik moet het eigenlijk al nimmer spelen op een later moment want ik weet het al...
End game staat er toch al bij? /S

Nu effe serieus, wat is dat nu qua spoilers, daar weet je echt niks mee eigenlijk, zijn ook letterlijk de meest klassieke locaties waar horror games zich in afspelen. Tis niet dat we hier personages opnoemen en de eindes uitleggen ofzo. Also, geloof mij ik zit nu 85% ver en ik weet nog altijd niet wat er effectief gaande is in het verhaal en spel, als jij dat kan verklaren met die 3 locaties, dan echt kudos :p

Mja, spoilers zijn hier echt niet toegelaten. Dat weet ondertussen wel iedereen denk ik. Het vermelden van locaties wordt niet beschouwd als spoiler. Toch in dit geval niet. Moest het nu echt een locatie zijn waarvan de naam van de locatie wel degelijk iets spoiled over het verhaal, dat zou iets anders zijn. Maar dan zullen de meeste hier ook wel beseffen om dat niet te vermelden dan :) .

1000010998.jpg

1000010992.jpg

Voila uitgespeeld. Het origineel was een meesterwerk en deze remake van Bloober is meesterlijk gedaan. Congrats Bloober! Fantastische game!

Laatst bewerkt:
En we zijn rond! Heb geen foto van de eerste resultaten vanwege de eindes ( namen ).
Maar ik kan je wel zeggen dat ik er 24 uur over gedaan heb en 65 notes opgeraapt heb (van de 68 denk ik?)

Ik heb ook meteen 3 van de 8 eindes unlocked, ik had gehoop dat ik er minstens 2 zou kunnen halen ( standaard + een extra ) maar het is gelukt om alles nog te manipuleren op het einde door echt heel compleet alles gedaan te hebben zo te zien, beter dan verwacht!! :p

Ik pak nu wel even een korte break van deze game, één omdat ik dit verhaal wil laten inzinken "pun intended einde 2". Maar ook omdat het te veel gaat zijn om er meteen terug in te vliegen voor de volgende eindes en collectables. Dus even korte game en RE4 DLC knallen en dan zijn we terug!

462554012_3680060812210575_62596990753270099_n.jpg

Terug
Bovenaan